اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات

کشور چین با سیاست و شرایط ویژه اقتصادی خود، از جمله: پایین بودن مزد کارگر، در نظر گرفتن تسهیلات برای کسب وکارها و اجازه نامحدود به سرمایه گذاری خارجی، توانسته است به پرسرعت ترین اقتصاد دنیا مبدل شود. تولیدکنندگان چینی نیز در این شرایط توانسته اند محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب (مانند تلفن های همراه) به بازار جهانی عرضه کنند. در ادامه با برخی از مهم ترین مزایای واردات از چین آشنا می شویم:

قیمت مناسب محصولات چینی

جمعیت بالای کشور چین باعث شده تا نیروی انسانی زیادی برای کارهای تولیدی داشته باشد. به همین دلیل کشور چین با برخورداری از نیروی انسانی ارزان، فناوری های نوین، و اقتصاد قوی خود بازار محصولات تولیدی دنیا را در دست گرفته است. می توان گفت که نبض بازار تولید دنیا با کشور چین می زند. چینی ها در ابتدا کمیت محصول و در انتها کیفیت کار را افزایش می دهند. به همین دلیل قیمت کالاهای چینی مخصوصا گوشی در بازار معمولا پایین تر از کشورهای دیگر است و مخاطب بسیاری دارد.

همچنین در میان برند های گوشی های چینی برند های با کیفیتی مانند هوآوی و شیائومی وجود دارد که افراد می توانند از این کشور به واردات انواع گوشی ها بپردازند؛ زیرا برخلاف دلار که با نوسانات قیمتی خود بازرگانان ایرانی را برای تجارت دچار مشکل کرده، قیمت یوان چین تغییر آنچنانی نداشته و افراد راحتتر و با اضطراب کمتری می توانند از چین خرید کالا انجام دهند.

منحصر به فرد بودن

در تولیدات چینی از فناوری های روز دنیا استفاده می شود و این مسئله به ویژه در کالاهای الکترونیکی همچون گوشی کاملا مشهود است. گوشی های وارداتی از چین اکثرا دارای کیفیت بالایی بوده، گواهی اصالت کالا داشته و به علت رضایت مشتری، این نوع واردات روزبه روز در حال پیشرفت است.

بادوام بودن و کیفیت بالا

کالاهای چینی به خصوص گوشی، در رده های مختلف تولید می شود و برخلاف نظر بسیاری از مردم، بخش اعظمی از کالاهای چینی با بالاترین سطح کیفیت و ضمانت کیفی معتبر تولید می شوندواردات محصولاتی مانند تلفن همراه از چین، یکی از پرمنفعت ترین تجارت های دنیا به شمار می رود. این سود در برخی موارد به 100 درصد می رسد که همین امر موجب ایجاد بازار تقاضایی قدرتمند برای گوشی های وارداتی از چین شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>