اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات

واردات مواد اولیه از چین یک تجارت پرسود ولی پرریسک است که اگر بدون آشنایی قبلی با آن وارد معامله شوید، به احتمال زیاد با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد و در نهایت متقبل ضرر و زیان قابل توجهی خواهید شد. در حوزه تجارت بین المللی مواد اولیه به خصوص واردات آن به ایران، خط قرمز های مختلفی از لحاظ قوانین داخلی و خارجی وجود دارد که باعث می شود هر تاجری توانایی فعالیت در این حوزه را نداشته باشد.

قدم دوم شما برای خرید و واردات مواد اولیه از چین به ایران، پیدا کردن چندین فروشنده معتبر چینی در حوزه مواد صنعتی است. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری با فروشندگان مختلفی در چین ارتباط برقرار کنید و با استعلام قیمت از همه آنها، کمترین قیمت را پیدا کرده و وارد معامله شوید. البته شما در این مرحله باید به مرغوبیت جنسی که قصد خرید آن را دارید، مطمئن شوید.

برای اطمینان از این موضوع راه های مختلف وجود دارد، مثلا شما می توانید نتایج آزمایشات فنی انجام شده بر روی مواد را از خود فروشنده بگیرید و یا از روش دوم که رایج تر است استفاده کنید. در روش دوم معمولا خریداران جنسی را به عنوان سمپل (نمونه) از فروشنده دریافت می کنند تا با انجام تست های فنی مختلف بر روی آن، از درجه کیفی ماده اولیه مورد نظرشان آگاه شوند.

در بعضی از موارد وارد کننده کمترین قیمت را برای ماده اولیه مورد نظرش در چین پیدا می کند ولی بدون دریافت سمپل از طرف چینی، حجم بالایی از آن جنس را خریداری کرده و اقدام به واردات مواد اولیه از چین می کند، اما در نهایت جنسی با درجه کیفی پایینتر از حد انتظارش تحویل می گیرد.

حجم بالایی از واردات مواد اولیه از چین به ایران که توسط بخش خصوصی صورت می گیرد، مربوط به مواد اولیه مورد نیاز کارخانه جات مختلف به خصوص کارخانه های ماشین سازی است. با اینکه بعضی از این واحد های تولیدی خودشان کار تامین مواد اولیه و واردات آن به ایران را انجام می دهند، خیلی از کارخانه های مختلف وجود دارند که در صورت تامین بی دردسر مواد اولیه از سوی شما، حاضرند انجام این کار را به طور کامل به شما بسپارند. بنابراین برای اینکه از فروش محصول خود مطمئن شوید بهتر است که ابتدا مشتری آن را در ایران پیدا کنید و با آگاهی از اینکه جنس شما همین حالا در بازار مشتری دارد، اقدام به خرید جنس و وارد کردن آن به ایران بکنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>