اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اوارم آرایشی

واردات لوازم آرایش از چین یکی از تجارت های پرسود این سال های کشور ایران است. واقعیت این است که مصرف بسیار بالای لوازم آرایشی در ایران باعث ایجاد بازاری پررونق برای آن شده است.درخواست بالای مشتری و کمبود تولید داخلی در این زمینه، راه را برای واردات این جنس از خارج از کشور کاملا باز کرده است.در قدم اول شما باید به دنبال محصول مناسب و فروشنده معتبر در بازار چین بگردید.

برای این کار هم می توانید به چین سفر کنید و از نزدیک به دنبال کالا های مرغوب و فروشنده های معتبر بگردید و هم می توانید از طریق واسطه های معتبر در ایران که با بازار لوازم آرایشی در چین آشنا هستند و فروشنده های معتبری در آن می شناسند صحبت کنید و با کمک گرفتن از آنها، محصول و فروشنده مناسب را برای واردات لوازم آرایش از چین پیدا کنید.

در دنیای تجارت به دلیل گستردگی تعداد فروشنده ها و عدم آشنایی با همه آنها، یک نیاز بزرگ برای خریداران به وجود آمد. آنها احتیاج داشتند که قبل از خرید و سفارش محموله خود، از کیفیت محصولی که می خرند اطمینان حاصل کنند.به همین منظور شرکت هایی به وجود آمدند که کارشان بررسی کیفی محصولات معامله شده میان طرفین بود.

در واقع وقتی شما یک فروشنده در چین پیدا می کنید که محصول مورد نظر شما را دارد، از یکی از این شرکت های بازرسی درخواست می کنید که در ازای دریافت مبلغی مشخص، کالای مورد نظر شما در نزد فروشنده که برای واردات لوازم آرایش از چین انتخاب کردید را مورد بازرسی قرار دهد.به این ترتیب با اعلام نتیجه بازرسی و تعیین کیفیت محصول فروشنده، شما با خیال راحت تصمیم می گیرید که از آن فروشنده خرید کنید یا خیر.

موضوع مهم دیگری که در فرآیند واردات لوازم آرایش از چین به ایران باید به آن توجه کنید، حمل و نقل کالا به ایران است.وقتی در حال مذاکره با فروشنده مربوطه در چین هستید، یکی از موضوعات مهم بحثتان باید مساله چگونگی حمل و نقل و هزینه های آن باشد.در واقع شما باید نسب به نوع و ابعاد محموله خود تصمیم بگیرید که چه روشی را برای انتقال آن به ایران انتخاب کنید.

روش رایج برای حمل و نقل و واردات لوازم آرایش از چین به ایران، انتقال از طریق کشتی است. اما در بعضی از موارد ممکن است به دلیل جنس خاص محموله (مثل مواد فاسد شدنی) باید آنها را درون یخچال و از طریق هواپیما به ایران منتقل کرد.در این مورد نیز باید با شرکت فروشنده و افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید تا بهترین روش برای انتقال آن را انتخاب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>