اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بدلیجات

واردات بدلیجات از چین به این دلیل صورت می گیرد که نیازهای کشورمان برطرف شود. دلیل دوم واردات بدلیجات از چین، تنوعی زیادی است که محصولات دارند. تنوع های زیاد درطراحی موجب شده مصرف کنندگان بیشتری جذب شوند.

دلیل سوم واردات، آبکاری محصولات است. آبکاری انجام شده بر روی محصولات، موجب افزایش واردات بدلیجات به ایران شده است. پس می توان نتیجه گرفت که به دلیل کیفیت محصولات، آبکاری و تنوع بالا در تولید است که باعث جذب مصرف کنندگان به این وسیله، و افزایش واردات بدلیجات از چین شده است.پیشرفت در بازار صادراتی دنیا و در دست گرفتن آن، مهم ترین نکته ای است که در صنعت بدلیجات چین انجام می گیرد.

این کشور باسرمایه گذاری زیادی که در این چند ساله انجام داده، باعث شده تا بازار جهانی بدلیجات را در دست گرفته و از سایر رقبای خود پیشتاز شود. در حالی که چین در صنعت بدلیجات حرف اول را در دنیا می زند، کشورهایی مثل ایتالیا هستند که نقره و بدلیجات تولید می کنند ولی به علت محبوبیت چین در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

بخش دیگر مزایای واردات از چین، کیفیت بدلیجاتی است که دارد. طول عمر بالای بدلیجات چینی موجب شده تا بتوانند جواهرات گران بهای اروپایی را به سبک بدلیجات در بیاورند و با کیفتی خوب و عالی به مصرف کنندگان ارائه دهند.

همین مطلب موجب می شود تا بفهمیم که کشور چین با همان طرح قدیمی که در طراحی محصولات خود از آن استفاده می کند، موجب شود تا این بازار را در دنیای مدرنی که در آن هستیم حفظ شود، و به قول گفتنی آن را به بلعد و بازار را کامل در دست خودش بگیرد.علاوه بر مزایای گفته شده، قصد داریم مزایای بیشتر و کامل تری برایتان مطرح کنیم:

  • قیمت پایین کالاها: قیمت پایین کالاها موجب سود شما در واردات می شود.
  • رشد زیاد کسب و کار شما: با وارد کردن بدلیجات، می توانید نمایندگی های فروش ایجاد کنید.
  • خرید کالایی با کیفیت: افراد فکر می کنند که کالاهای چینی بی کیفیت هستند، شما با وارد کردن کالای با کیفیت و مناسب، این طرز تفکر را از بین ببرید.
  • تهیه محصولاتی خاص و منحصر به فرد: به دلیل نوآوری چینی ها در محصولاتشان، می توانید بدلیجات خاصی را تهیه و وارد کنید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>