اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بدلیجات

واردات بدلیجات از چین اصول و نکاتی دارد که اگر آن ها را به درستی رعایت نکنید، ممکن است محصولات بی کیفیتی نصیبتان شود. برای اینکه بدلیجات مناسبی را خریداری کنید، باید به کیفیت و قیمت آن توجه کنید و همچنین این را بدانید که تنوع محصولات در بازار چین بسیار زیاد است. همین متنوع بودن محصولات موجب می شود، زمانی که فرد به شهر گوانجو می رود شاهد محصولات بسیار زیادی باشد.

که همین فروانی محصولات ممکن است دچار سردرگمی شده و در انتخاب بدلیجات مشکل ایجاد کند. باید بدانید که قصد خرید چه محصولی را دارید و اگر به توانید بهترین انتخاب و خرید را در بازار چین انجام دهید، سود بسیار زیادی خواهید کرد. انتخاب درست یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید بدلیجات باید رعایت کنید.

بخش دیگری که شما باید آن را رعایت کنید، مد روز است. یکی از مهم ترین بخش هایی که مشتری خواهان آن است مد روز است. شما باید محصولی را وارد کنید که بر اساس مد روز باشد تا مشتری های زیادی را جذب کنید. اگر دیدید که محصولات بر اساس مد روز نیستند، از خرید خود صرف نظر کنید. اغلب افراد برای اینکه بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند، به یک شرکت بازرگانی در زمینه بدلیجات سر می زنند و با همکاری یکدیگر بهترین محصولات را وارد می کنند.

هزینه های واردات بدلیجات از چین

هزینه های وارداتی از چین بخش های مختلفی دارد. اگر به توانید با افراد خبره در این کار مشاوره بگیرید، می توانید هزینه ها را کاهش دهید. حال قصد داریم این هزینه ها را برایتان بگوییم.

  • قیمت کالا در کشور چین
  • بازرسی کالا در چین
  • هزینه های گمرکی
  • حمل ونقل
  • انبارداری کالا
  • ترخیص کردن کالا
  • ثبت سفارش

شما می توانید با انتخاب درست کالا ها در پرداخت این هزینه ها تخفیف بگیرید. به طوریکه کالاهایی که در لیست تخفیف هستند را پیدا کنید و با انتخاب آن ها مقداری از این هزینه ها را کاهش دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>