اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ابزار صنعتی

شما برای واردات ابزارآلات نیازدارید تا به کشورهایی صنعتی هستند و به اصطلاح بورس این اجناس هستند سری بزنید. همانطور که فکر می کنید، تمام افکار برای یک کشور صنعتی به چین، بزرگ ترین تأمین کننده کالا در جهان ختم می شوند.

حتما می دانید که بزرگ ترین شرکت های دنیا هم اجناس خود را در کشور چین تولید می کنند. در واقع شما می توانید با مذاکره با این شرکت ها در رابطه با واردات اجناس آن ها قدم بردارید. از دیگر نکات قابل ذکر این است که بیشتر واردات ایران از چین بوده و بهترین راه برای رساندن این اجناس به کشور خود یعنی ایران، راه حمل و نقل دریایی است.

برای واردات اجناس به کشور شما نیاز دارید تا برای هرکدام از آن ها متعرفه یا همان گمرکی را پرداخت کنید که مجاز به وارد کردن آن اجناس شوید. واحد محاسبه برای واردات ابزارآلات کیلوگرم است. به عنوان مثال شما برای ترخیص بیل و بیلچه برای هر کیلوگرم ملزم به مراجه به کد 82011000 هستید. این کدها در کتاب مقررات صادرا و واردات کشور متناسب با سال یعنی مثلا 1400 موجود هستند که به شما فرمول محاسبه میزان گمرکی را اعلام خواهند کرد.

در آخر باید این را نیز یادآور شد که یکسری از دستگاه ها در لیست ممنوعه واردات قرار دارند و ترجیحا برای دوری از هرگونه دردسر به سراغ آن ها نروید. البته این را هم بدانید که برای لوازم ممنوع شده تأمین قطعات هیچ مشکل و محدودیتی ندارد و می توانید در زمینه تأمین قطعات آن ها فعالیت کنید.

واردات دریل یکی از مهم ترین و همینطور پر سودترین نوع واردات ابزارآلات به شمار می رود. با توجه به اینکه علم روزانه درحال پیشرفت می باشد و این روند در چند سال اخیر بسیار شیب صعودی گرفته، اجناس الکترونیکی مرتبا جای خود را به نوع جدیدترشان می دهند. دریل یکی از این مجموعه اجناس است که هر سال مدل جدیدتر از آن با قدرتی بیشتر ظاهر می شود.

از دیگر ابزارهای مورد نیاز کشور، ابزار صنعتی هستند که با توجه به کار پرفشار صنایع با آن ها مرتبا نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. شما می توانید در زمینه واردات این قطعات فعالیت کنید. البته در برخی موارد دستگاه ها هم از مدار کار خارج شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. باز در این موقعیت شما می توانید موقعیت خود را تثبیت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>