اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتخوان

واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران در سال های اخیر، به دلایل مختلفی افزایش یافته و خیلی از شرکت های تجاری و حتی خدماتی در این حوزه مشغول به کار شده اند.انتخاب محصولی مثل دستگاه های pos برای واردات، تصمیم هوشمندانه ای است اما نیازمند آگاهی قبلی است و قبل از انجام آن نیز باید با چم و خم کار آشنا باشید تا در هنگام مواجه شدن با چالش ها، قدرت حل آنها را داشته باشید.

اگر قصد ورود به این حوزه تجاری را دارید، خواندن این مقاله به شما کمک می کند که بینش بهتری نسبت به این تجارت پرسود داشته باشید.اولین قدم برای واردات دستگاه کارتخوان از چین، پیدا کردن شرکت های معتبر تولیدی دستگاه کارتخوان و مقایسه محصولات و قیمت های آنها با یکدیگر است. برای اینکه از کیفیت محصولات این شرکت ها مطلع شوید، می توانید از دو روش استفاده کنید.

اول اینکه از شرکت های وارداتی معتبر کمک بگیرید و از تجربه آنها در مورد کیفیت محصولات شرکت های چینی استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که محصول کدامیک از آن شرکت ها را خریداری کنید.دومین روش هم این است که از هر کدام از آن شرکت های تولیدی چینی، یک کالا به عنوان سمپل دریافت کنید تا خودتان شخصا کیفیت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و محصول نهایی برای واردات به ایران را انتخاب کنید.

شما در واردات دستگاه کارتخوان از چین، نسبت به میزان خریدی که دارید می توانید از روش های مختلفی برای ارسال محموله خود از چین استفاده کنید. بسیاری از تجار ایرانی ترجیح می دهند که شرکت چینی، بار های زیاد را با کشتی و بار های کمتر را با هواپیما به ایران ارسال کند.پیشنهاد ما این است که با مشورت طرف چینی، روش ارسال را مشخص کنید و حواستان به هزینه های حمل و نقل باشد که میزان آن از سود نهایی شما در این معامله کم نکند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>