اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتخوان

نکته مهمی که در فرآیند واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران باید به آن توجه داشته باشید، میزان تعرفه قانونی برای ورود کالا به ایران است. توجه به این موضوع برای پیشگیری از ضرر های احتمالی در فرآیند واردات الزامی است.در واقع در خیلی از کالا ها به دلیل بالا بودن تعرفه واردات آنها به کشور (گاهی به اندازه قیمت خود کالا)، خرید و وارد کردن آنها صرفه اقتصادی ندارد. در مورد واردات دستگاه POS از چین اما این موضوع متفاوت است.

هم اکنون طبق لیست تعرفه کالا های وارداتی که از سوی اتاق بازرگانی تهران منتشر شده است، تمامی تجار و واردکنندگان موظف هستند که برای وارد کردن محصول دستگاه کارتخوان (پرداخت اکترونیک) با کد کالای 84705010 به کشور، 15 الی 20 درصد مبلغ هر کالا را به عنوان تعرفه واردات به گمرک پرداخت کنند.این حوزه تجاری با همه سختی هایی که دارد، دارای مزیت هایی است که باعث می شود افراد گوناگون برای انجام آن، دست به عمل بزنند. در این قسمت چند مورد از مهم ترین مزایای این تجارت را بررسی می کنیم.

کمبود دستگاه کارتخوان در ایران

تا چند سال گذشته بعضی از شرکت های ایرانی اقدام به تولید این دستگاه های انتقال پول می کردند اما به دلیل مسائلی مانند هزینه بالای وارد کردن قطعات جانبی دستگاه و عدم همکاری خیلی از شرکت های خارجی با تجار ایرانی به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، ساخت دستگاه های POS در ایران به شدت افت کرد و کمبود داخلی زیادی در این حوزه به وجود آمد.

این شرایط بهترین فرصت برای واردکنندگان است تا با خرید این دستگاه و واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران، هم نیاز بازار را برطرف کنند و هم سود خوبی از این تجارت پررونق کسب کنند.در کشور چین شرکت های متعددی وجود دارند که کارشان تولید دستگاه های کارتخوان الکترونیک است. اما کیفیت همه محصولات تولیدی آنها مثل هم نیست.

در حقیقت اگر شما بتوانید شرکتهای معتبر در این حوزه را شناسایی کرده و از آنها خرید کنید، مطمعن باشید کیفیت دستگاه های کارتخوان آنها به حدی بالا هست که در ایران مشتری های زیادی داشته باشد و شما با هیچ چالشی برای فروش آن مواجه نشوید.کار در این حوزه برای افرادی که توانایی و قصد خرید عمده و پخش (تک یا عمده) آن را دارند، سود خوبی دارد.

با خرید عمده (چندصد عدد) دستگاه کارتخوان از چین و فروش آن در ایران، هزینه های جانبی که در فرآیند واردات پرداخت کرده اید، به راحتی جبران می شود.اگر به دنبال خرید های کوچک و چندتایی هستید، بهتر است به دنبال تجارتی غیر از واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران بروید. در حقیقت به دلیل برخی هزینه ها مانند حمل و نقل و گمرک، واردات این محصول با تعداد پایین، صرفه اقتصادی ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>