اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوچرخه

بدون شک دوچرخه یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه است که علاوه بر حمل و نقل برای ورزش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های تولید کننده چینی نیز با تولید مدل های مختلف دوچرخه سعی دارند که بازار این وسیله پرکاربرد را به دست بگیرند.

چه نوع دوچرخه هایی از چین وارد می شود؟

دیگر قدرت بالای صنعت گران چینی بر کسی پوشیده نیست و این کشور به تولید تمامی کالاهای موجود دست برده است. حال کمپانی های چینی سعی دارند که با تولید دوچرخه در مدل های مختلف قدرت صنعت کشورشان را به رخ جهانیان بکشند. به طور کلی می توان مدل های زیر را از تولید کننده های دوچرخه چینی خریداری کرد:

  • دوچرخه با سایر کوچک مناسب کودکان
  • دوچرخه کوهستان
  • دوچرخه شهری و جاده
  • دوچرخه های حرفه ای مخصوص مسابقات پیست
  • دوچرخه های برقی مجهز به الکتروموتور

توصیه می شود که وارد کنندگان در هنگام ثبت سفارش توجه زیادی به این مدل ها و نیاز بازار داشته باشند. به عنوان مثال دوچرخه های چینی بچگانه که با قیمت مناسبی عرضه می شوند، هواداران زیادی در ایران دارند. در ادامه مطلب بیشتر به نکات مربوط واردات و مزایای آن خواهیم پرداخت.

بدون شک برای وارد کردن هر کالایی از کشورهای خارجی به داخل باید نکات مهمی را رعایت کرد. واردات دوچرخه نیز از این قاعده پیروی کرده و بازرگانان باید نکات مهمی را هنگام ثبت سفارش، ترخیص یا فروش این نوع کالا در نظر داشته باشند.

بازرگانان برای واردات دوچرخه از چین باید به گمرک مناسبی را جهت ترخیص محموله انتخاب کنند؛ زیرا سازمان گمرکات کشور چند مرکز گمرکی مهم را برای واردات کالاهای با مبدا چین در نظر گرفته است. گمرک فرودگاه امام خمینی، منطقه آزاد بندر امام خمینی و بندر شهید رجایی به صورت تخصصی به واردات کالاهای این کشور اختصاص داده شده اند.

بدیهی است که اگر شناخت خوبی به تجارت و بازار دوچرخه ندارید، باید قبل از هر اقدامی به خوبی با افراد مناسب مشورت کنید. همچنین سازمان کشوری گمرک برای واردات هرگونه دوچرخه تعرفه خاصی در نظر گرفته که باید توسط مالک محموله قبل از ترخیص پرداخت شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>