اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حیوانات خانگی

هر روز از مرزها و گمرک های کشور کالاهای مختلفی جهت رفع نیازهای ملت عبور می کنند. یکی از دسته کالاها مخصوص افرادی است که با حیوانات خانگی سر و کار دارند. حیوانات برای آسایش و نگهداری اصولی نیاز به وسایل خاصی خواهند داشت که صاحبانشان باید به فکر تهیه آن ها باشند.

متاسفانه بازار لوازم جانبی حیوانات خانگی در ایران چندان قوی نیست و وارد کنندگان این دسته از کالاها عملکرد ضعیفی دارند. به همین دلیل شما با واردات لوازم پت شاپ می توانید به یک بازار بکر وارد شوید و سود مناسبی به دست بیاورید.

نکات مربوط به واردات لوازم پت شاپ

وارد کنندگان برای ورود به حوزه واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی باید با نکات مهمی آشنا شوند. در واقع با آشنایی با همین نکات ساده می توان عملکرد خوبی داشت و به سوددهی مناسب رسید.اول از همه باید بدانید که واردات لوازم پت شاپ در ایران هیچ گونه مانع قانونی ندارد. به همین دلیل وارد کنندگان می توانند انجام این کار را به راحتی و با تمامی مجوزهای لازم انجام دهند. همچنین جهت فروش به صورت عمده یا اخذ جواز عرضه نیز به بن بست نخواهید خورد.

پرداخت عوارض گمرکی و هزینه واردات

عوارض گمرکی لوازم پت شاپ دارای نرخ نامه مشخصی است که باید بعد از انتخاب محصول محاسبه شود. همچنین هزینه واردات چنین محصولاتی از چین به عوامل دیگری مانند حجم محموله و انتقال آن نیز وابسته خواهد بود.

خرید از تولید کنندگان معتبر چین

امروزه کشور چنین لوازم جانبی مخصوص حیوانات را با درجه کیفیت بالا و متناسب با کشورهای اروپایی تولید می کند. اما متاسفانه برخی از وارد کنندگان برای کاهش قیمت به سراغ محصولات با درجه کیفی پایین تر می روند. وارد کنندگان معتبر با استفاده از محصولات با کیفیت تر می توانند به برندسازی خود کمک کنند و سود بیشتری به دست بیاورند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>