اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حیوانات خانگی

بدیهی است که بازرگانان یا واردکنندگان بخواهند بدانند که واردات کالاهای مربوط به پت شاپ چه مزایایی برای آن ها دارد.اول از همه باید بدانید که واردات لوازم پت شاپ قطعا سودآوری مناسبی برای واردکنندگان خواهد داشت؛ زیرا بازار عرضه لوازم جانبی نسبتا خام است و تقاضا خرید این دسته از محصولات نیز بالا می باشد. به همین دلیل با واردات منظم کالاهای با کیفیت و عرضه مناسب می توان به سودآوری قابل توجهی رسید.

بازار بکر و مناسب برندسازی

از آنجایی که بازار فروش لوازم جانبی حیوانات خانگی هنوز خام است، فضای مناسبی برای برندسازی وجود دارد. به عنوان مثال واردکنندگان با استفاده از محصولات یک برند خارجی نمایندگی های رسمی آن را در سراسر کشور تأسیس کنند. همچنین می توان با اخذ مجوزهای لازم فروشگاه های زنجیره ای فروش پت شاپ را با تامین جنس مستقیم راه اندازی کرد.

تامین نیازهای داخلی

متاسفانه افرادی که در ایران با حیوانات خانگی سر و کار دارند، برای دسترسی به محصولات مناسب مانند غذا یا لوازم جانبی به مشکل بر می خورند. همچنین شرایط کنونی واردات لوازم پت شاپ به خوبی پاسخگوی نیازهای این عزیزان نیست. به همین دلیل وارد کنندگان با استفاده از مشاوره شرکت های بازرگانی و عرضه مناسب می توانند این نیاز را در داخل کشور از بین ببرند.

تنوع کالایی بالا

شما به عنوان وارد کننده محصولات مربوط به حیوانات خانگی دست بازی جهت انتخاب اقلام و کالاها دارید. همچنین به دلیل وجود چنین شرایطی وارد کننده امکان انتخاب محصول با توجه به سرمایه خود را خواهد داشت. به طور کلی محصولات قابل انتخاب عبارتند از:

  • انواع غذا سگ و گربه
  • باکس حمل یا قفس
  • قلاده یا البسه
  • انواع ظرف غذا
  • لوازم مخصوص شست و شو مانند برس و شامپو

موارد بالا تنها چند نمونه از محصولات مربوط به حیوانات خانگی رایج در ایران هستند. وارد کنندگان می توانند چنین محصولاتی را با درجه کیفی مورد نظر از شرکت های تولید کننده خریداری کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>