اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

موارد مختلفی می تواند در زمینه انتخاب یک شرکت بازرگانی برای واردات و صادرات کالا به چین تأثیرگذار باشد اما برای انتخاب بهترین شرکت بازرگانی، باید ویژگی های مهمی که هر کدام از آن ها باید داشته باشند را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید شرکت معتبر و مناسب را انتخاب کنید. در ادامه مهم ترین ویژگی های این شرکت ها را بررسی می کنیم:

  • شرکت های بازرگانی باید دارای مشاوران حضوری در تمامی مراحل خرید تا ترخیص کالا باشند
  • ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نوع کالا و معرفی فروشنده های مورد تایید
  • داشتن ناوگان حمل و نقل مناسب
  • ارائه محصولات به صورت درب کارخانه تا محل تحویل
  • داشتن سابقه مفید در زمینه تجارت بین المللی

مزایای همکاری با شرکت بازرگانی در چین

همکاری با یک مجموعه بازرگانی، می تواند مزایای بسیار زیادی برای تجار، حتی افرادی که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند داشته باشد. در ادامه قصد داریم برخی از مزایای همکاری با شرکت بازرگانی در چین را بررسی کنیم.

تجارت بین المللی دارای علاوه بر داشتن سودهای کلان، دارای ریسک های خطرناکی نیز می باشد به همین دلیل، در صورتی که با اطلاعات کافی انجام نشود، ممکن است خسارات زیادی را برای تجار به همراه داشته باشد. یکی از بهترین روش ها برای آگاهی بیشتر و محدود کردن مسئولیت های شخصی شما در این زمینه، استفاده از خدمات یک شرکت بازرگانی است.

با استفاده از خدمات این مجموعه ها، دیگر نیازی ندارید تا زمان زیادی برای کاغذ بازی های اداری و هزینه های بیشتر صرف کنید.شرکت های بازرگانی می توانند شما را در زمینه تنظیم و تکمیل اظهارنامه گمرکی و ترخیص سریع و به موقع کالاها کمک کنند.با استفاده از خدمات این مجموعه ها، بازرگانان می توانند با خیالی آسوده و بدون ریسک به صادرات و یا واردات بپردازند.

این مجموعه ها می توانند به عنوان یک نهاد قانونی جداگانه، مسئولیت تجارت شما را برعهده بگیرند و تمامی تدارکات لازم برای ترخیص کالا را انجام دهند.تمامی شرکت های بازرگانی دارای کارشناسانی هستند که طبق آخرین قوانین تجارت بین المللی آموزش داده شده اند و می توانند با استفاده از دانش خود، پیچ و خم های تجارت بین المللی و مقررات گمرکی را پشت سر بگذارند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>