اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الکتروموتور

امروزه الکتروموتورهای بسیار زیادی از کشورهای مختلف وارد بازار ایران می شوند. از موتورهای تهویه کوچک در سرویس های بهداشتی گرفته تا انواع موتورهای وسایل خانگی و الکتروموتورهای صنعتی با کیفیت های مختلف در بین این محصولات وارد می شود. در ادامه قصد داریم برخی از موارد واردات الکتروموتور از چین را بررسی کنیم.

واردات الکتروموتور با موتورهای AC

الکتروموتورهای AC اصلی ترین انواع تجهیزات وارداتی را تشکیل می دهند. این دستگاه ها بیشتر در استان های چجیانگ و گوانگ دونگ تولید می شوند. تامین کنندگان حرفه ای الکتروموتور در این استان ها، معمولا انواع مختلفی از الکتروموتورهای AC را ارائه می دهند. این شرکت های تولیدی با استفاده از تجهیزات تولید مدرن، سیستم های تولید پیشرفته، واحدهای تحقیق و توسعه و همچنین تیم های مجرب خود، نه تنها می توانند الکتروموتورهای با کیفیت بالایی را تولید کنند، بلکه می توانند با توجه به قابلیت مورد انتظار قطعات را به بازرگانان عرضه کنند.

واردات الکتروموتور با موتورهای DC

الکتروموتورهای DC نوع کوچکی از الکتروموتورها هستند که در وسایل خانگی کوچک و انواع اسباب بازی ها مورد استفاده قرار می گیرند. واردات الکتروموتور به ویژه در زمینه موتورهای 2 اینچی دنده ای، موتورهای مکنتی پایدار و موتورهای گشتاور رونق دارد. تامین کنندگان این محصولات را به شکل های مختلف و با توجه به نیاز وارد کننده، عرضه می کنند.

واردات الکتروموتور موتور پسماندی

الکتروموتورهای پسماندی از جمله موتورهای دیگری هستند که سهم قابل توجهی از واردات الکتروموتور از این کشور را تشکیل می دهند. این از موتورها، دارای کلاچ هستند و در مواردی که دور موتور پایدار است، عملکرد بسیار خوبی را می توانند ایجاد کنند.

واردات الکتروموتور با موتورهای رلوکتانسی

موتورهای رلوکتاسی، از رلوکتاس مغناطیسی یا جذب طبیعی الکتروموتور به آهن بهره می برند. این نوع از موتورها، از آنجایی که در دسته محصولات حرفه ای قرار می گیرند، معمولا در شرکت هایی تولید می شوند که واحد تحقیق و توسعه فعالی دارند.مانند بقیه محصولات وارداتی، کیفیت تجهیزات فاکتور بسیار مهمی در قیمت گذاری آن ها محسوب می شوند. به همین دلیل، وارد کنندگانی که می خواهند محصولات مورد نظر خود را با قیمت کمتری وارد کنند، معمولا به سراغ تامین کنندگان چینی می روند.

واردات الکتروموتور با موتورهای یونیورسال

یکی از بهترین و حرفه ای ترین انواع الکتروموتورها، الکتروموتور یونیورسال می باشد. این نوع از دستگاه ها در وسایل خانگی و کاربردی مانند ماشین لباسشویی استفاده می شود. برای این که الکتروموتور یونیورسال را با کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید، می توانید سفری به چین و استان گوانگ دونگ داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>