اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتور برق

موتور برق یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت، کشاورزی، مصارف خانگی و … است. این نوع از دستگاه ها، انرژی مکانیکی که با مصرف سوخت تولید می شود را تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند و برای مواقعی که نیاز به برق شهری باشد و دسترسی به آن ممکن نباشد، می توان از آن استفاده کرد. با توجه به همین امر، ظرفیت های بسیار زیادی در بازار ایران دارد که می تواند سودآوری بسیار خوبی را برای تجار داشته باشد.

موتور برق ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها خاصی هستند. به همین دلیل، اگر می خواهید وارد عرصه واردات این کالاها شوید، باید با انواع آن ها آشنایی داشته باشید و نیازهای بازار ایران را بدانید تا بتوانید مدل های مناسب را خریداری و وارد کشور کنید. البته در زمینه واردات این کالاها، نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که باید با تمامی آن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید سودآوری خود را افزایش دهید.

یکی از موارد بسیار مهم در زمینه واردات موتور برق شناخت بازار کشور خارجی و بهترین تولید کنندگان و تامین کنندگان آن کشور است. این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند تأثیر فراوانی بر روی تجارت شما داشته باشد. به عنوان مثال، در کشور چین، تولید کنندگان مانند قارچ رشد می کنند اما تمامی آن ها، اعتبار لازم را ندارند و نمی توانند وعده های خود را عملی کنند.

به همین دلیل، شما باید در بازار کشور مورد نظر خود به خوبی تحقیق کنید و چند تولید کننده و یا تامین کننده را برای خود انتخاب کنید. سپس مدارک و قیمت هایی که ارائه می دهند را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین را میان آن ها انتخاب کنید. همچنین حتما سعی کنید بدون واسطه با آن ها در ارتباط باشید، زیرا با این کار می توانید کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی کمتر و در زمانی سریع تر خریداری کنید.

همانطور که در بخش های قبلی بیان شد، موتور برق ها در انواع مختلفی دسته بندی می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. به عنوان مثال، موتور برق ها با توجه به نوع سوخت خود در دسته های بنزینی، دیزلی و برق سوز تقسیم بندی می شود.

در میان این انواع، موتورهای بنزینی بیشترین کاربرد را دارند و دلیل آن نیز نوع سوخت مصرفی، قابلیت حمل و نقل، قطعات یدکی و سرویس و نگهداری راحت است. البته موتور برق ها در انواع مختلفی دسته بندی می شود، به همین دلیل، باید به خوبی در زمینه آن ها تحقیق کنید و بدانید که در بازه زمانی مورد نظر شما، کدام یک از انواع آن ها در بازار کم است و از همان وارد کنید. البته خرید انواع موتور برق ها، به برند تولید کننده آن نیز بستگی دارد. به همین دلیل، باید برندهای آن را نیز بشناسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>