اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

برای ثبت سفارش خرید انواع کالاها در چین و یا حتی خرید نمونه محصول بدوا باید از فروشنده خارجی پیش فاکتور اخذ شود تا از راستی آزمای فروشنده خارجی اطمینان کامل به دست بیاورید. مشخص شدن شیوه حمل و نقل کالا از چین و همچنین ترم قرارداد در خرید کالا از این کشور، یکی دیگر از مراحل بسیار مهم در خرید کالا نیز انجام می شود. در این مرحله، با توجه به نوع کالا و بازه زمانی مورد نیاز به شما اعلامی می شود. اطلاعات اصلی و کامل گیرنده در کشور ایران قبل از ارسال کالا از چین مورد دیگری است که در خرید کالا از چین مطرح می شود.

نکات مهم برای خرید از چین

یکی دیگر از شرایط خرید کالا از چین آشنایی با تعرفه گمرکی و شرایط واردات کالا مورد نظر است. این اطلاعات را می توانید در سایت گمرک ایران نیز به دست بیاورید. دقت داشته باشید که برخی از کالاها که تولید کننده داخلی دارند، تعرفه گمرکی بالاتری دارند. اما برخی از کالاهای ضروری که در داخل تولید نمی شوند، تعرفه های صفر و یا ناچیزی دارند. این امر می تواند در نوع کالاهایی که قصد خرید آن ها را دارید نیز تأثیر بگذارد.

همانطور که بیان شد، چین دارای بازارهای عمده فروشی بسیار زیادی است. این کشور با توجه به ظرفیت های بسیار زیادی که دارد، انواع محصولات را با کمترین قیمت ها به فروش می رسانند و به همین دلیل، به یکی از کشورهای محبوب برای تمامی تجار ایرانی تبدیل شده است. در ادامه این بخش قصد داریم برخی از بهترین مراکز و شرایط خرید کالا از چین را بررسی کنیم.

مرکز خرید ارینتال پلازا، بزرگ ترین خرید چین و آسیا

ارینتال پلازا یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز عمده فروشی در آسیا و جهان است. این مجموعه درست در مرکز شهر پکن قرار دارد، به همین دلیل، اگر می خواهید به این بازار مراجعه کنید، بهتر است در ساعات شلوغی و ترافیک نروید. در این مرکز شما می توانید انواع کالاها از برندهای مطرح را خریداری کنید. عمده کالاهایی که در این مجموعه به فروش می رسد، می توان به انواع پوشاک، کیف و کفش، ساعت، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و … اشاره کرد.

مرکز خرید پلیس پکن

یکی دیگر از بهترین و زیباترین مراکز خرید عمده در چین، بدون شک بازار خرید پلیس است. به محض این که وارد این مجموعه شوید، بدون شک مجذوب زیبایی های این بازار می شوید. مرکز خرید پلیس دارای 4 طبقه است که آخرین طبقه آن مختص رستوران های متنوع است.

اگر به دنبال مد روز و بهترین لباس های روز دنیا هستید، این مرکز می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. یکی دیگر از مواردی که این بازار را خاص کرده است، دسترسی آسان آن است. برای مراجعه به این بازار، شما می توانید به راحتی و با استفاده از مترو به مرکز خرید پلیس مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>