اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سمپاش

موارد بسیار زیادی می تواند در زمینه واردات سمپاش در تجارت شما تأثیرگذار باشد و آن را به سمت موفقیت پیش ببرد. البته باید دقت داشته باشید که عدم رعایت این نکات، می تواند به کلی تجارت شما را نابود کند. به همین دلیل، بهتر است با تمامی این نکات آشنایی داشته باشید تا به مشکلی در این زمینه برنخورید. در ادامه قصد داریم برخی از نکات مهم برای واردات این کالاها را بررسی کنیم.

بررسی کیفیت سمپاش ها

سمپاش به عنوان یکی از تجهیزات بسیار مهم در صنایع کشاورزی است و کاربردهای بسیار زیادی نیز در این زمینه دارد. به همین دلیل، مناسب بودن کیفیت آن ها می تواند در روند کار کشاورزی تأثیرگذار باشد. معمولا تجار برای این که بتوانند کیفیت محصولات مورد نظر خود را بررسی کنند، ابتدا یک نمونه از محصول برند انتخاب شده را با خود سفارش می دهند و کیفیت آن را ارزیابی می کنند. سپس در صورت مطلوب بودن، سفارش خود را در سامانه مشخص شده از طرف آن برند درج می کنند تا بر سر قیمت به توافقات لازم برسند.

یکی دیگر از مواردی که تأثیر بسیار زیادی در زمینه واردات سمپاش دارد، پیدا کردن یک تولید کننده و یا تامین کننده مناسب است. امروزه مجموعه های بسیار زیادی در زمینه فروش سمپاش ها به صورت عمده فعالیت می کنند اما تمامی آن ها اعتبار لازم را ندارند و نمی توانند وعده های خود را به درستی انجام دهند. به همین دلیل، باید در این زمینه به خوبی تحقیق کنید و فرد یا مجموعه ای را انتخاب کنید که بتواند علاوه بر ارائه دادن محصولاتی با کیفیت، قیمت مناسبی را نیز به شما ارائه دهند.

یکی از اصلی ترین مراحل واردات کالا، ترخیص آن ها از گمرک است. این مرحله حساسیت های بسیار زیادی دارد و نیازمند داشتن تجربه بسیار زیادی است. زیرا در صورتی که کوچک ترین اشتباهی در زمان انجام مراحل آن انجام دهید، ممکن است ترخیص کالای شما چندین ماه طول بکشد. به همین دلیل، بسیاری از تجار این مرحله را به یک فرد متخصص و یا یک مجموعه بازرگانی می سپارند تا در سریع ترین زمان ممکن کالای مورد نظر آن ها ترخیص شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>