اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سمپاش

یکی از اصلی ترین مراحل واردات کالا، ترخیص آن ها از گمرک است. این مرحله حساسیت های بسیار زیادی دارد و نیازمند داشتن تجربه بسیار زیادی است. زیرا در صورتی که کوچک ترین اشتباهی در زمان انجام مراحل آن انجام دهید، ممکن است ترخیص کالای شما چندین ماه طول بکشد. به همین دلیل، بسیاری از تجار این مرحله را به یک فرد متخصص و یا یک مجموعه بازرگانی می سپارند تا در سریع ترین زمان ممکن کالای مورد نظر آن ها ترخیص شود.

البته به طور کلی، اگر می خواهید وارد عرصه واردات سمپاش شوید، باید تمامی مراحل واردات کالا را بدانید تا در این زمینه به مشکلی برنخورید. یکی از پیش نیازها برای ترخیص کالا از گمرک، شناسایی کد گمرکی آن است. سمپاش ( برای کشاورزی و باغبانی) مشمول ردیف 84248100 هستند که دارای 8 درصد حقوق ورودی و 6 درصد مالیات است. برای واردات این محصولات، لازم است تا به همراه پروفروم یا پیش فاکتور، در سامانه ثبت سفارش نیز مراجعه کنید.

روش های واردات سمپاش

امروزه روش های بسیار زیادی برای حمل و نقل کالاهای وارداتی به ایران وجود دارد که باید با تمامی آن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید. معمولا انتخاب میان این روش ها، به موارد مختلفی می تواند بستگی داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به نوع کالاها، کشور مبدا، میزان زمانی که شما فرصت دارید تا کالاها به دستتان برسد و … اشاره کرد.

بررسی روش های حمل و نقل واردات کالا

البته باید در نظر داشته باشید که در زمینه حمل و نقل کالاها، اصطلاحی نیز وجود دارد به نام اینکوترمز که نشان دهنده مسئولیت های فروشنده و خریدار و شخصی است که بارها را بیمه می کند. انتخاب میان اینکوترمزها، در زمان عقد قرارداد و با توجه به شرایط هر دو طرف انجام می شود. دقت داشته باشید که این اصطلاحات مسئولیت هایی را برای شما به همراه دارد. به همین دلیل، باید کاملا با ان ها آشنایی داشته باشید، زیرا ممکن است شما را درگیر مسائل حقوقی بین المللی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>