اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات صنعتی

موارد بسیار زیادی می تواند در زمینه واردات کالاها از کشورهای دیگر تأثیرگذار باشد. دقت داشته باشید که این نکات به قدری مهم هستند که می توانند شما را از یک شکست بسیار بزرگ و جبران ناپذیر نجات بدهند. به همین دلیل، قبل از این که اقدامی برای واردات تجهیزات صنعتی کنید، باید با این نکات آشنایی داشته باشید.

مهم ترنی نکته در زمینه واردات کالا از کشورهای دیگر، شناسایی کد تعرفه مخصوص به آن دستگاه است. به طوری که هر وسیله کدی مخصوص برای خود دارد که تمامی هزینه های مربوط به گمرک، حمل و نقل و … با توجه به آن محاسبه می شود.

دستگاه های وارداتی همگی باید نو باشند و خرید هر نوع دستگاه دست دوم غیر قانونی محسوب می شود و این وزارت با خریداری دستگاه های دست دوم، برخورد می کند. همچنین این دستگاه باید به عنوان یکی از نیازهای اصلی مربوط به خط تولید شناخته می شود و در غیر این صورت، تاییدیه های لازم برای ورود به ایران صادر نمی شود.

شناخت تامین کننده و تولید دستگاه صنعتی در کشور مبدا نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این امر می تواند بسیار سخت و زمان بر باشد اما به هیچ عنوان نباید از آن غافل شوید. البته برخی از تجار نیز برای این که بتوانند با خیال راحت تجارت بین المللی داشته باشند، از خدمات کارشناسان شرکت های بازرگانی استفاده می کنند. آشنایی با روش های حمل نقل نیز می تواند تأثیر بسیار زیادی در روند واردات کالا داشته باشد و هزینه های تجارت را کاهش دهد.

معمولا تجهیزات وارداتی از چین، به دبی می رسند و سپس از دبی به خاک ایران می رسند و این مورد می تواند هزینه های گمرکی شما را افزایش دهد. به همین دلیل، بهتر است از خدمات یک شرکت بازرگانی استفاده کنید تا بتوانید با حداقل هزینه کالاهای مورد نظر خود را وارد کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>