اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پمپ

در سالیان اخیر، واردات پمپ آب افزایش بسیار زیادی داشته و با توجه به سودآوری بسیار زیادی که برای تجار دارد، افراد بسیار زیادی علاقه مند ورود به این عرصه هستند. پمپ آب یکی از قطعات صنعتی است که با استفاده از روش های مختلف و از کشورهای گوناگون وارد ایران می شود. به همین دلیل، برای این که بتوانید در این زمینه فعالیت کنید، باید با تمامی این موارد آشنایی داشته باشید و ریزه کاری های تخصصی آن را بدانید.

یکی از دغدغه های اصلی تجار، انتخاب کشوری برای واردات کالاهای مورد نظر خود است. پمپ آب یکی از رایج ترین کالاهای صنعتی وارداتی به ایران است که از کشورهای مختلفی وارد ایران می شود. در ادامه قصد داریم اصلی ترین کشورهای صادر کننده این کالاها به ایران را بررسی کنیم.

روسیه

روسیه از گذشته به عنوان یکی از شرکای اصلی ایران در زمینه های سیاسی و اقتصادی بوده است. به همین دلیل کالاهای بسیار زیادی از این کشور وارد ایران می شود. ایران و روسیه از طریق دریای خزر هم مرز هستند و معمولا کالاهای وارداتی از این کشور، با استفاده از روش حمل و نقل دریایی وارد ایران می شوند. البته در برخی شرایط نیز می توان از روش زمینی برای واردات این کالاها استفاده کرد.

چین، اصلی ترین شریک اقتصادی ایران

همانطور که میدانید، عمده کالاهای موجود در ایران، از کشور چین وارد می شوند. این کشور شرایط بسیار خوبی را برای تجاری ایرانی فراهم کرده است و با توجه به قرارداد 25 ساله میان ایران و چین، پیش بینی می شود که این روابط آسان تر نیز شوند. چین فاصله تقریبا زیادی با ایران دارد به همین دلیل، بهترین روش برای واردات کالاهای صنعتی مانند پمپ اب، استفاده از کشتی های حمل بار است. البته در برخی شرایط نیز می توانید از روش زمینی با استفاده کامیون نیز کالاهای خود را وارد ایران کنید.

واردات کالا از این کشور مزایای بسیار زیادی دارد مهم ترین آن ها می توان به مواردی مانند دسترسی به محصولات منحصر به فرد در بازار چین، خرید کالاها با قیمت های بسیار مناسب، رشد کسب و کار و سود آوری، کیفیت خوب محصولات و … اشاره کرد. به همین دلیل، اگر از تجار بپرسید که کدام کشور برای واردات انواع پمپ آب مناسب است، مطمئنا چین را به شما معرفی خواهند کرد.

ترکیه

ترکیه به عنوان واسطه ای میان ایران و اروپا است. برخی از کالاها از داخل این کشور خریداری می شوند و برخی دیگر که از اروپا خریداری می شوند، معمولا از طریق این کشور وارد ایران می شوند. ترکیه مرز زمینی مشترک با ایران دارد و به همین دلیل، می توان کالاهای خود را با استفاده از کمترین هزینه ممکن وارد کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>