اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پمپ

یکی از موارد بسیار مهم در زمینه واردات کالا مخصوص تجهیزات صنعتی مانند پمپ آب، آشنایی با مراحل اصلی آن است. این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی تجارت شما داشته باشد. به همین دلیل، باید با این مراحل به درستی آشنایی داشته باشید و آن ها را به خوبی انجام دهید تا بتوانید سود آوری خود را بیشتر کنید.

اخذ مجوزهای لازم

اولین گام برای ورود به عرصه واردات انواع پمپ آب دریافت مجوزهای لازم است. در این مرحله شما نیاز به دریافت چندین مجوز دارید که یکی از آن ها، ایران کد است. دریافت این کد برای تمامی کالاهای وارداتی ضروری است و شامل یک مد 16 رقمی یکتا می باشد. در واقع این کد می تواند نشان دهند که شما چه کالایی را وارد می کنید. یکی دیگر از مدارکی که نیاز دارید، کارت بازرگانی است.

کارت بازرگانی درواقع مجوزی است که به شما اجازه می دهد تا برای خرید در خارج از کشور اقدام کنید.پس از این که مجوزهای لازم را اخذ کردید، باید اقدام به برقراری ارتباط با یک تامین کننده و یا تولید کننده در کشور دیگر کنید. دقت داشته باشید که اعتبار سنجی تولید کننده بسیار مهم است و به همین دلیل، شما باید در این زمینه تحقیق های فراوانی را انجام دهید تا بتوانید یک فرد و یا گروه مناسب را پیدا کنید.

انتخاب روش حمل و نقل

یکی دیگر از مراحل مهم واردات انواع پمپ آب انتخاب روش حمل آن ها به ایران است. به طور کلی روش های حمل و نقل به سه دسته زمینی، هوایی و دریایی تقسیم بندی می شود. انتخاب میان این روش ها، می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد اما با توجه به نوع این کالاها، معمولا از روش دریایی برای حمل آن ها استفاده می کنند. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که در زمینه حمل کالا، اصطلاحات بین المللی بسیار زیادی وجود دارد که باید با تمامی آن ها آشنا باشید تا درگیر دعاوی بین المللی نشوید.

ترخیص از گمرک

پس رسیدن کالاهای مورد نظر شما به مرز ایران، وارد مرحله دیگری می شود که می تواند حتی سرنوشت تجارت شما را نیز تغییر دهد. ترخیص کالاها از گمرک یکی دیگر از مراحل واردات انواع پمپ آب که باید حتما توسط فردی مجرب انجام شود. به همین دلیل، برخی از تجار به سراغ شرکت های بازرگانی و یا افرادی که به اصطلاح به آن ها ترخیص کار گفته می شود می روند. ترخیص کالا خود دارای مراحل خاصی است که اگر به درستی انجام نشوند، ممکن است حتی تا ماه ها زمان ببرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>