اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روسیه

روسیه محدودیت های بسیار زیادی در زمینه کشاورزی دارد که همین امر نیز سبب شده تا مواد غذایی سهم عمده ای از اقلام صادراتی از ایران به این کشور را داشته باشد. میوه، سبزیجات، صیفی جات، خشکبار، انگور، گیاهان دارویی و بسیار کالاهای دیگر، از جمله مهم ترین و شاخص ترین محصولاتی هستند که از ایران به روسیه صادر می شوند.

همچنین باید به این نکته دقت داشته باشید که روسیه دارای جمعیتی بیش از 146 میلیون نفر است، به همین دلیل، می تواند انتخاب مناسبی برای تجار ایرانی باشد.البته توجه داشته باشید که محصولات صادراتی به روسیه، باید استانداردهای خاص خود را داشته باشند. تولید این محصولات، باید تحت نظارت کارشناسان کشاورزی صورت بگیرد.

به همین دلیل، محصولات کشاورزی صادر شده از ایران به روسیه، باید به روش گلخانه ای تولید شده باشند تا بتوان نظارت بیشتری را در تولید آن ها داشت. در کنار مواد غذایی که به عنوان یکی از عمده ترین محصولات صادراتی به روسیه هستند، این کشور نیازهای داخلی دیگری نیز در زمینه های مختلف دارد که از مهم ترین آن ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لاستیک
  • انواع سنگ های زینتی و ساختمانی
  • مس
  • محصولات دارویی
  • پلاستیک و …

همانطور که در بخش های قبلی بیان شد، تجارت با روسیه مزایای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از بازارهای بسیار مناسب برای تجار ایرانی به شمار می رود. در ادامه قصد داریم هر یک از این مزایای را بررسی کنیم.

محدودیت های تجاری بین روسیه و اروپا، باعث شده تا فرصت های بی نظیری برای تجار ایران به وجود بیاید
روسیه در سالیان اخیر رشد اقتصادی بسیار خوبی داشته است.از لحاظ سیاسی و اقتصادی، روسیه و ایران منافع مشترکی دارند و همین امر نیز سبب شده است تا واسطه های اقتصادی برای صادرات کالا به روسیه حذف شوند.

ایران و روسیه از طریق دریای خزر با یک دیگر مرز مشترک دارند، به همین دلیل، بسیاری از هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا می کند.نزدیک بودن روسیه به ایران، باعث شده تا تجار بتوانند از روش های مختلفی برای حمل بار خود استفاده کنند.کشور روسیه به دلیل افزایش جمعیت در سالیان اخیر، دارای بازار مناسب و با ظرفیت های بسیار خوبی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>