اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

صنایع غذایی به دو دسته خام و فرآوری شده تقسیم می شوند. محصولات فرآوری شده مانند کنسرو و کمپوت هستند. سیب و گلابی محصولات کشاورزی هستند که ممکن است بر روی دست کشاورزان مانده باشد و اگر برای این دو محصول فکر مناسبی بشود می توان آن را به صورت کمپوت صادر کرد.

محصولات خشک

ماکارونی و رشته ها دو مورد از محصولات خشک هستند. به دلیل اینکه این محصولات با کیفیت خوب و در حجم بالا تولید می شوند و هم چنین ارزان بودن نیروی انسانی در ایران، کشور های اطراف خواهان این محصولات هستند. آجیل و خشکبار و زعفران از دیگر محصولات خشک هستند.

محصولات فاسد پذیر

محصولاتی مثل شیر و سس از محصولات فساد پذیر هستند. محصولی مثل شیر اگر در دمای مناسبی نگهداری نشود به سرعت خراب می شود، و یا محصولی مانند سس مایونز که اگر در دمای سرد باشد دو فازه می شود و اگر گرما به آن بخورد فاسد می شود. با استفاده از کانتینر های یخچال دار می توان این محصولات را صادر کرد.

محصولات دریایی

خاویار ایران از ارزشمند ترین مواد غذایی صادراتی در جهان است. ایران از لحاظ مواد غذایی دریایی کشوری بسیار غنی است. میگو و ماهی و خرچنگ از دیگر محصولات مهم دریایی هستند.سبزیجات را می توان به صورت فله ای و بسته بندی شده و یا فرآوری شده مانند سبزیجات خشک صادر کرد. کشورهایی مثل روسیه، ارمنستان، عراق و گرجستان خواهان این محصولات هستند. در زمینه حبوبات هم نخود از محصولاتی است که خواهان زیادی دارد.

کشورهایی با بیشترین صادرات مواد غذایی

آمریکا بزرگ ترین صادر کننده ی مواد غذایی در جهان است. مهم ترین مقصد صادراتی این کشور به کانادا، مکزیک، چین، ژاپن و آلمان است. سهم قابل توجهی از کل صادرات ایالات متحده آمریکا در 20 سال گذشته شامل شیر، سویا، گندم، سیب زمینی، چغندر، نیشکر و مرغ است. پس ایالات متحده آمریکا کشورهای آلمان، انگلستان، چین، هلند، ژاپن، فرانسه، بلژیک، کانادا، و ایتالیا در جایگاه دوم تا دهم صادرکنندگان مواد غذایی در دنیا قرار دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>