اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اندونزی

موقعیت جغرافیایی اندونزی، سبب شده است تا این کشور جایگاه ویژه ای به لحاظ تجاری داشته باشد، زیرا دسترسی به اکثر کشورهای جهان از طریق آب های آزاد بین المللی و بنادر متعدد بسیار آسان شده است. از مهم ترین شرکای تجاری این کشور، می توان به آمریکا، ژاپن، چین، ویتنام و.. اشاره کرد.

از نظر واردات نیز حدود 75 درصد نیازهای داخلی این کشور، از طریق کشورهای آسیایی وارد شده است و سهم سایر کشورها بسیار کمتر است.برای این که بتوانید در زمینه صادرات به اندونزی موفق باشید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید و تمامی کسب و کارهای ملیتی، ملی و حتی محلی اندونزی را به خوبی بشناسید.

این نکات برای رقابت با بازرگانان و صادرکنندگان دیگر کشورها و مخصوصا کشورهای جنوب شرقی آسیا اهمیت بسیار بالایی دارد که در صورت عدم رعایت آن ها، ممکن است ضررهای سنگینی را متحمل شوید. در ادامه توصیه هایی برای شما داریم تا بتوانید در این امر موفق باشید.

قبل از ورود به عرصه صادرات به اندونزی باید چند باری به این کشور سفر کنید تا بتوانید به خوبی با بازار و مردم این کشور آشنا شوید و همچنین ویژگی های فرهنگی این کشور را بدانید. در این سفرها شما می توانید با تجار و فروشندگان اندونزی ارتباط برقرار کنید و با آنان آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که این امر نیاز به برنامه ریزی مناسب و بلند مدت دارد.

در اندونزی، بازرگانان برای ارتباط گیری و ایجاد تجارت، حتما به صورت حضوری در محل مورد نظر حاضر شوند. این کار برای اطمینان از کیفیت محصولات و همچنین توافق بر سر قیمت نهایی آن ها اهمیت دارد.حتما در نمایشگاه ها و جشنواره هایی که در اندونزی برای کالاهای خارجی برگزار می شود شرکت کنید، زیرا این امر می تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی تجارت شما داشته باشد.

یکی از نکات بسیار مهم برای موفقیت در زمینه صادرات انواع کالاها به اندونزی، پیدا کردن مشتری برای کالاهای مورد نظر شما است. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن مشتری در این کشور، بازاریابی و تبلیغات است. طبق قوانین کشور اندونزی، تجار خارجی اجازه بازاریابی به صورت مستقیم را ندارند و باید در این کشور نمایندگی رسمی خود را تأسیس کنند. برای این که بتوانید به خوبی در این کشور بازاریابی کنید، باید از یک سری شرکت ها و افراد در اندونزی کمک بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>