اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

چین در سالیان اخیر به یکی از بزرگ ترین کشورهای صادرکننده کالا به ایران شناخته شده است و سالانه تاجران بسیار زیادی اقدام وارد کردن کالا از این کشور به ایران را دارند. اما یکی از اصلی ترین دغدغه های تمامی این بازرگانان، پیدا کردن یک بازار عمده فروشی خوب برای خرید بهتر کالاها با قیمت پایین تر است. چین بازارهای عمده فروشی بسیار زیادی دارد اما تمامی آن ها برای خرید کالاهای صادراتی مناسب نیستند و یا خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه نمی دهند.

ایوو یکی از شهرهای تجاری در کشور چین است و سالانه پذیرای خیل عظیمی از تجار و بازرگانان سراسر جهان است که دلیل آن هم وجود بازار فوتین در این شهر است. فوتین یکی از بزرگ ترین بازارهای عمده فروشی در جهان است و وسعت بی نظیر آن، می تواند تعجب هر بیننده ای را بر انگیزد. محوطه این بازار، دارای ساختمان های متعدد و به هم پیوسته طولانی، در چند طبقه بوده که هر کدام از آن ها دارای تعداد بی شماری از غرفه های تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع کالاهای چینی است.

اگر کسی وارد این شهر شود، حتی اگر تاجر هم نباشد، امکان ندارد سری به این بازار بی سر و ته نزند. تمامی بازدید کنندگان در هنگام ورود به این بازار، تنها می توانند بخشی از این بازار غول پیکر را ببینند. بازار فوتین در سال 1982 تأسیس شد اما طی 30 سال گذشته، 11 بار تغییر یافت و ساختمان های جدیدی به آن اضافه شد تا به شکل کنونی خود در بیاید.

البته تمامی این تغییرات در جهت افزایش امکانات و سرویس های لازم برای یک تبدیل شدن به یک بازار بین المللی بود و به همین دلیل، بازار فوتین در حال حاضر توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در چین و در دنیا پیدا کند.

در حال حاضر این بازار به یک مرکز اطلاعات، نوآوری، نمایشگاهی و مرکز توزیع کالاهای مصرفی تبدیل شده است و بسیاری از تجار، حتی چندین نوبت در سال به این بازار مراجعه می کنند تا با کالاهای جدید آشنا شوند و مواردی که نیاز دارند را خریداری کنند. امروزه بازار فوتین به جای یک بازار سنتی بزرگ، به یک نمایشگاه بین المللی تبدیل شده است که 365 روز سال باز است و عموم مردم می توانند از آن دیدن کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>