اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تامین کننده

در سالیان اخیر و با توجه به پیشرفت های بی نظیر در زمینه ارتباطات، روش های مختلفی برای یافتن تامین کننده می تواند در نظر گرفت. هر کدام از آن روش ها می توانند در نوع خودشان مفید باشند و به شما کمک کنند تا بهترین تامین کننده را پیدا کنید. البته در صورتی که برای اولین بار می خواهید اقدام به واردات کالا کنید، بهتر است با متخصصین این زمینه مشورت کنید تا در زمان پیدا کردن تولید کننده به مشکلی برنخورید. از بهترین روش های برای یافتن تامین کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استفاده از اینترنت

یکی از ابتدایی ترین و بهترین روش ها برای پیدا کردن یک تامین کننده خوب، جست و جو در بستر اینترنت است. شما می توانید با سرچ کردن در گوگل به راحتی تامین کننده های مختلفی را در این حوزه پیدا کنید. اما باید دقت داشته باشید که عناوین مختلفی در این حوزه وجود دارد و به همین دلیل بهتر است با جست و جو کردن عنوان های مختلف، چند تامین کننده معتبر را پیدا کنید.

مکاتبه و تماس تلفنی

در برخی از موارد شما می توانید با اتاق های بازرگانی کشور مورد نظر خود تماس برقرار کنید و در مورد تامین کنندگان کالای مورد نظر خود در آن کشور پرس و جو کنید. در این زمان سعی کنید، به صورت رسمی با این سازمان ها ارتباط برقرار کنید و از آن ها تقاضا کنید تا تولید کننده محصول مورد نظر را به شما معرفی کنند. البته این روش همیشه جواب دهنده نیست، زیرا نمی توان از ادارات دولتی توقع زیادی داشت. اما در صورتی که مکاتبه شما درست باشد، معمولا می توانید با استفاده از این روش تامین کننده مورد نظر خود را پیدا کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از به روزترین روش ها برای یافتن تامین کننده در کشورهای دیگر، استفاده از شبکه های اجتماعی است. امروزه حتی برندهای نو پا هم در صفحات مجازی مشهور مانند اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و … یک صفحه کاری دارند و محصولات و ویژگی های برند خود را در آنجا تبلیغ می کنند. همچنین بسیاری از کانال های اجتماعی نیز در این صفحات هستند که امر تبلیغات را انجام می دهند. به عنوان مثال شما می توانید با یکی از آن ها ارتباط بر قرار کنید و نیازهای خود را با آن ها در میان بگذارید.

مدیران این کانال ها نیز تقاضای شما را در کانال خود قرار می دهند تا تولید کنندگانی که توانایی تامین محصولات مورد نظر شما را دارند، پیدا شوند. یافتن تولید کننده با استفاده از این روش بسیار سریع اتفاق می افتد و شما نیز می توانید با استفاده از این روش به راحتی محصولات خود را حتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

حضور در نمایشگاه های بین المللی

یکی دیگر از رایج ترین روش ها برای یافتن تامین کننده خارجی، شرکت در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی است. البته این روش ممکن است نسبت به روش های دیگر کمی سخت و زمان بر باشد، به عبارتی دیگر، در این روش شما باید به صورت حضوری در نمایشگاه ها حضور داشته باشید و در صورتی که زمان آن با زمان تقاضای شما مغایرت داشته باشد، ممکن است چالش هایی را برای شما به همراه داشته باشد. همین امر سبب شده است تا یافتن تولید کننده با استفاده از این روش کمی با محدودیت همراه شود.

اما به طور کلی در این نمایشگاه ها اطلاعاتی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد که می تواند بسیار مفید باشد و در حوزه تامین، قدرت بیشتری داشته باشد. در این نوع از نمایشگاه ها شما این فرصت را پیدا می کنید تا ببینید چه محصول جدیدی با چه بسته بندی یا کیفیتی تولید شده است و میزان تقاضای آن در بازار چه مقدار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>