اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بندر APM Terminals در یوکوهامای ژاپن توانست در صدر فهرست بنادر کانتینری پر بازده و بهره‎ور جهان در سال 2014 قرار بگیرد. این بندر سال گذشته موفق به جابه جایی 186 کانتینر در ساعت (MPH) شده بود.

به گزارش گروه بین‎الملل مارین تایمز، این بندر که به عنوان بازوی ترمینالی گروه کشتیرانی مرسک دانماک محسوب می شود همچنین توانست در تحقیق بنادر بهره ور جهان با سطح بهره وری بیشتر از 100 که از سوی مجله JOC انجام شد بالاتر از بنادر آمریکای شمالی و اروپا قرار بگیرد.

در همین حال، بندر روتردام هلند، بزرگ ترین بندر اروپا، با ثبت 101 MPH در جایگاه بهره ور‎ترین بندر اروپا قرار گرفت اما در فهرست جهانی موفق به کسب رتبه شانزدهم شد. در آمریکای شمالی نیز بندر APM Terminals در لوس آنجلس توانست در سال 2014 نزدیک به 92 MPH ثبت کند و بالاتر از بقیه بنادر این منطقه قرار بگیرد.

بنادری که توسط مرسک اداره می شوند و یا بیشتر سهام آنها متعلق به مرسک است در فهرست 25 بندر برتر دنیا با بیشترین میزان بهره‎وری، 9 جایگاه را به خود اختصاص دادند. از این تعداد، شش بندر در چین واقع شده اند که سطح بهره وری آنها بین 111 MPH تا 136 MPH است.

بندر کانتینری کوئینگدائو کیانوان چین از گروه مرسک، در زمینه تخلیه و بارگیری کشتی‎هایی با ظرفیت بیش از 8000 TEU با ثبت 157 MPH در صدر جدول قرار گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>