اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

چین، به عنوان بزرگ ترین شریک تجاری ایران شناخته می شود به طوری که حدود یک پنجم کل صادرات ایران، راهی چین می گردد و این میزان، به معنی صادراتی بیش از 50 میلیارد دلار در سال می باشد. در کنار نفت و محصولات پتروشیمی، مواد شوینده، سبزیجات خشک، فرش، میوه و آبمیوه، خشکبار (خصوصاً پسته و کشمش و انجیر)، صنایع دستی، متانول، زعفران و چرم نیز از مهم ترین صادرات ایران به چین هستند.

نیروی تولید ارزان، زیرساخت های کافی و بهره وری بالا باعث شده است که چین به یک کشور در حال توسعه از نظر اقتصادی تبدیل شود و با وجود جمعیت زیاد چین، نرخ بیکاری در این کشور تنها 4 درصد است و این نرخ پایین عامل عمده ای در ترغیب نیروهای جویای کار در کشورهایی مانند ایران است که نرخ بیکاری در آن چند برابر این رقم می باشد.

در حال حاضر، یوان با بیشترین چرخش در جهان نهمین ارز در سراسر است. از طرفی تبادلات ارزی ایران و چین بسیار بالاست و حواله یوان بدون کارمزد، برای سرمایه گذاران و تاجران و دانشجویان از اهمیت به سزایی برخوردار است.بعد از بخشنامه FATF در سال 2017 میلادی، شرکت ها و بانک های چینی در ارائه ارز به دانشجویان ایرانی مشکل ایجاد کرده و از دادن ارز به دانشجویان سر باز زده اند زیرا بر اساس بخشنامه FATF ریسک ایران بالاست.

در واقع چون بانک های چینی به سیستم های بین المللی متصل هستند، این موجب شده است که کاربران ایرانی در دریافت حواله یوان از طریق سیستم هایی که به آنها دسترسی دارند، اندکی دچار مشکل شوند، به همین دلیل، مردم به دنبال راه های بهتری برای انجام حواله ارزی خود یا حواله یوان بدون کارمزد هستند.

از آنجا که افراد برای حواله خود از هر مسیری و روشی، مجبور به پرداخت مبلغی تحت عنوان کارمزد به بانک ها، مؤسسات، صرافی ها و… هستید و همین امر باعث شده که انجام حواله یوان بدون کارمزد به یک آپشن محبوب بین کاربران تبدیل شود. البته برای حواله یوان بدون کارمزد، چند راه پیش پای افراد وجود دارد که می توانند بسته به شرایط فعلی خود، یکی را انتخاب کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>