اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یوآن

شرکت اسکریل، یک کمپانی عظیم انگلیسی است که راستای اهداف فعالیت های خود را در حیطه انتقال وجه، ارسال حواله و مبادلات ارزی دانسته و فعالیت های خود را بر پایه ارائه هرگونه خدمات ارزی به متقاضیان در سراسر جهان بنیان نهاده است.

اسکریل دارای 334 هزار شعبه در دویست کشور جهان است که می توان با مراجعه به نمایندگی های آن اقدام به ارسال و یا دریافت وجه مورد نظر نمود.خدمات ارزی شرکت های اسکریل نیز انتقال وجه و یا ارسال حواله یوان به چین را در بستری امن و مطمئن به دست گیرنده می رساند. روال کاری آن نیز مانند شعبات وسترن یونیون بوده و شرکت ها و موسسات معتبر داخلی اقدام به انتقال وجه از سوی متقاضیان داخل کشور می نمایند.

هزینه و قیمت حواله یوان به چین به صورت روزانه و بین ساعات 10 صبح تا 1 بعد از ظهر اعلام می گردد. بنابراین برای دریافت آخرین نرخ در روز مورد نظر باید نرخ دقیق را تلفنی جویا شد. بانک های چینی به سیستم های بین المللی اتصال دارند و این موجب شده است که کاربران ایرانی در تلاش برای حواله یوان به چین از طریق سیستم هایی که به آنها دسترسی دارند، تا حدودی دچار مشکل شوند.

بانک های چینی اخیراً در ارائه ارز به کاربران ایرانی حتی دانشجویان، خودداری می کنند زیرا بر اساس بخشنامه FATF ریسک ایران را بالا می دانند. به همین دلیل، مردم به دنبال راه های بهتری برای انجام حواله ارزی خود هستند. یکی از این روش ها، اقدام از طریق صرافی های مجاز با مجوز رسمی از طرف دولت است. بنابراین می توان با افتتاح حساب در یکی از بانک های چینی، به راحتی از صرافی خواست تا مبلغ درخواستی را به این حساب واریز نماید.

صرافی ها می توانند از طریق حساب هایی که در بانک های چینی دارند، با یک انتقال وجه ساده از حسابی به حساب دیگر، مبلغ درخواستی را در اسرع وقت به حساب مورد نظر فرد واریز نمایند. همچنین برای ارسال حواله یوان به چین می توان از سوئیفت و وسترن یونیون نیز استفاده کرد. خوشبختانه ایران در سوئیفت عضویت دارد و این باعث شده تا فرد بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، همچنین با امنیت بسیار بالا، پیام ارزی خود را به هر شعبه بانکی در چین که مایل است، ارسال نماید.

البته در مورد وسترن یونیون، ارائه خدمات در ایران بعد از اعمال تحریم های اقتصادی متوقف شده است، اما صرافی های مجاز و معتبری هستند که دارای کارگزاری هایی در کشورهای مختلف به ویژه چین هستند و همین امر باعث شده است که از طریق تماس با صرافی مورد نظر، و ارائه درخواست مبنی بر حواله یوان به چین، اطلاعات مربوط به گیرنده ارز، نام شهر و مبلغ درخواستی، بتوان در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تبادلات ارزی مورد نیاز خود نمود، که در قبال انجام خدمات مورد نیاز، فرد موظف به پرداخت مبلغی تحت عنوان کارمزد به صرافی ها است.

روش دیگری که برای تبادلات ارزی وجود دارد، حواله TT است. حواله TT به معنی انتقال تلگرافی پول است و به دلیل محدودیت موجود به واسطه تحریم ها برای تبادلات ارزی ایران، استفاده از حواله TT بسیار متداول شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>