اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قالب پلاستیک

یکی از مهم ترین تجهیزات و لوازمی که در کارخاتجات تولید محصولات پلاستیکی و کارخانه جات تزریق پلاستیک مورد استفاده است قالب تزریق پلاستیک می باشد. قالب نقش اصلی را در کیفیت محصولات این کارخانه های ایفا می کند. به عنوان مثال در کارخانه ی تولید ظروف یکبار مصرف و چند بار مصرف پلاستیکی از قالب های تزریقی و فشاری برای تولید محصولات خود استفاده می کنند که اکثر قالب ها وارداتی می باشند.

از لحاظ ارزش دلاری در سال 1393 بیش ترین میزان واردات قالب فشاری و تزریقی برای کائوچو یا پلاستیک از طریق خرید از چین و ترخیص کالا از چین بوده است که 63 درصد واردات قالب را به خود اختصاص داده است و پس از آن 8 درصد واردات قالب از کره، 8 درصد واردات قالب از ترکیه، 4 درصد واردات قالب از تایوان، 4 درصد واردات قالب از امارات متحده عربی، 3 درصد واردات قالب از سویس و مابقی از سایر کشوها صورت گرفته است.

در 5ماهه اول سال 1395 میزان واردات قالب تزریقی و فشاری برای کائوچو و پلاستیک بیش از 88 هزار تن بوده است و از لحاظ ارزش دلاری بیش از 8 میلیون دلار می باشد که 62٫2 درصد واردات قالب از چین و 12٫02 درصد واردات از قالب ترکیه صورت گرفته است. قالب ها توسط شرکت های بازرگانی صادرات و واردات از کشورهای گوناگون مانند چین، ترکیه، تایوان، کره، ایتالیا، امارات متحده عربی، آلمان و مالزی خریداری شده و وارد گمرکات ایران می گردد.

درنیمه اول سال 1395، 47٫35 درصد ترخیص قالب از گمرک شهید رجایی صورت گرفته است و پس از آن بیش ترین میزان ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی و معاونت واردات و ترخیص از گمرک شهریار یا همان گمرک تهران صورت گرفته است.

همان گونه که می دانیم هر کالایی برای واردات به ایران دارای کد تعرفه گمرکی و حقوق ورودی می باشد، کد تعرفه واردات قالب 848071 می باشد و حقوق ورودی قالب تزریقی و فشاری برای کائوچو و پلاستیک بر اساس قوانین صادرات و واردات سال 1395، 10 درصد است. در پنج ماهه نخست سال 1395 واردات قالب تزریقی و فشاری 0٫05 درصد کل واردات کالا به کشور بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>