اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپرسور هوا

ماشین آلات تنوع بسیار بالایی داشته و در صنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارد. با توجه به آمار ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال 1395 واردات ماشین آلات هفت میلیارد دلار بوده است که این میزان واردات متعلق به واردات ماشین آلات با کدتعرفه 8401 تا 8487 بوده است.

ماشین آلات بخش 14 که دارای کد تعرفه گمرکی 8414 تا 84149090 می باشند ( هزینه ترخیص کالا از گمرک) شامل واردات پمپ های هوا و بی هوا، واردات کمپرسور هوا، واردات کمپرسور گاز، واردات هواکش و هود آشپرخانه، واردات ماشین زاینده باد، واردات هوا ساز و ترخیص کالا ی هوا ساز، واردات توربو شارژر Turbo charger و واردات کمپرسور تامین هوای فشرده برای راه اندازی موتور هواپیما می باشد.

توربو شارژر وسیله ای است جهت افزایش توان رانشگر و کاهش سوخت نحوه کار توربوشارژر بدین گونه است که این دستگاه گاز آلوده فراز چهارم موتور را مکیده و پس از خنک کردن و متراکم و توانمند ساختن هوای تازه پالایش شده را از سوی توربین به درون سیلندر تلمبه می کند.

ماشین آلات بخش 15 در خصوص واردات و ترخیص از گمرک دستگاه های تهویه مطبوع و ترخیص گمرک در بر دارنده یک بادزن موتوری، دگر ساز درجه گرمایش و نمناکی و دستگاه هایی که در آن ها میزان نمناکی جداگانه تنظیم پذیر نیست می باشد.

ماشین آلات بخش 74 در خصوص واردات ماشین الات و دستگاه های جورکردن؛ غربال کردن، شستن، خرد کردن ساییدن، مخلوط، ورز دادن خاک، سنگ کلوخه ها یا سایر مواد معدنی به شکل جامد می باشد. همچنین ماشین آلات به هم فشردن، شکل دادن یا قالب گیری کردن سوخت های معدنی جامد و.. می باشد.

کشور مختلف واردات کمپرسور هوا صورت گرفته است که بیش ترین میزان واردات متعلق به خرید از چین بوده است به صورتی که سهم ارزشی واردات کمپرسور از چین و ترخیص کالا از چین 35 درصد و سهم وزنی آن 50 درصد بوده است.کالاهای وارداتی بر اساس نوع حمل و کشور مبدا و درخواست بازرگانان و شرکت های وارد کننده کالا در گمرک های مختلف وارد می شوند و پروسه و تشریفات گمرکی جهت امور ترخیص کالا در آن جا صورت می گیرد. در سال 95 پمپ های هوا در 54 گمرک مختلف در سراسر کشور اظهار و از آن جا ترخیص شده اند.

بیش ترین حجم ترخیص پمپ هوا و گاز و ترخیص کمپرسور هوا در سال 95 از گمرک شهید رجایی صورت گرفته است به صورتی که سهم وزنی ترخیص از گمرک شهید رجایی 48 درصد و سهم ارزشی آن 44 درصد بوده است. پس از گمرک رجایی بیش ترین میزان ترخیص کمپرسور گاز و هوا متعلق به ترخیص از گمرک قزوین بوده و این گمرک با سهم ارزشی 27 درصد و سهم وزنی 13 درصد رتبه دوم در ترخیص پمپ هوا را دارد. ترخیص از گمرک تهران نیز با سهم ارزشی هشت درصد و سهم وزنی شش درصد سومین گمرک ترخیص کمپرسور گاز و هوا در سال 95 می باشد. همچنین شش درصد سهم وزنی و سه درصد سهم ارزشی واردات و ترخیص پمپ متعلق به ترخیص از گمرک غرب تهران بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>