اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرومولیبیدن

فرومولیبدین، با داشتن طیف وسیعی از کاربرد، مورد استقبال واحدهای تولید فولاد است. این محصول با برخورداری از قابلیت های متنوع و کمک به صنعت فولاد، نقش بسیار مهمی ایفا می کند. انواع فرومولیبدین بر اساس درصد مولیبدین دسته بندی می شود و صنایع فولادی متناسب با نیاز خود از این محصول استفاده می کنند.

از آنجا که فرومولیبدین به کار رفته در یک قطعه می تواند در خواص آن تأثیر گذار باشد، به همین سبب انتخاب بهترین نوع آن بسیار حایز اهمیت است. در همین جهت، گروه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو در ارائه این محصول، توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، اقدام به توزیع فرومولیبدین درجه یک نماید.

فرومولیبدین به لحاظ ترکیب از دو عنصر مولیبدین و آهن تشکیل شده است. مهم ترین مزیت فرومولیبدین عیار بالا، مقاومت بالای آن در برابر اکسیداسیون می باشد. این محصول کاربرد زیادی در تولید قطعات با استحکام بالا دارد.فرومولیبدین، نقش مهمی در آماده سازی آلیاژهای آهن دارد و به عنوان یک کاربیدزای قوی، در واحدهای فولادسازی استفاده می شود. این محصول با برخورداری از خواص شیمیایی و فیزیکی بهینه، دارای ویژگی های مهمی است.

از ویژگیهای مهم فرومولیبدین، بهبود کیفیت انواع فولاد است. ساخت فولاد های خاص از جمله فولاد های ضد سایش، فولاد های مقاوم به حرارت و همچنین فولاد های ضد خوردگی، به خوبی با استفاده از فرو مولیبدین عیار بالا انجام می شود. چرا که این محصول با دارا بودن خواص منحصر به فرد، تأثیر زیادی در افزایش سختی و تراکم فولاد دارد.

از طرف دیگر، فرومولیبدین دارای نقطه ذوب بالایی است، به همین سبب از قابلیت خوبی در تولید قطعات موردنیاز در دماهای بالا برخوردار است. همچنین این ویژگی، کاربرد گسترده ای از این محصول برای آلیاژهای پرکاربرد در دماهای بالا به وجود آورده است. لازم به ذکر است، فرومولیبدین مانع از زنگ زدگی فولاد می شود. همچنین به فولاد کمک می کند تحت تنش های زیاد و محیط های خورنده مقاومت خود را حفظ کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>