اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیلیکو

کربن سیلیکو منگنز هندی بسیار پایین است به همین علت خرید عمده آن می تواند نیاز مصرف کننده را رفع کند همچنین سیلیکو منگنز عیار بالا مناسب برای اکسیژن زدایی در فولاد است، پخش کنندگان سیلیکو منگنز هندی امکان صادرات این محصول را برای خریدار نیز فراهم می کنند.فروش سیلیکو منگنز از طریق سایت های فروش و نمایندگی های مجاز این کالا هم امکان پذیر است.

سیلیکو منگنز از آلیاژ هایی است که در صنعت فولاد قابل استفاده است از مشخصاتی که دارد این است که ظاهری نقره ای رنگ دارد و شکل آن جامد و بدون بو است و به صورت فله و در کیسه های بزرگ در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد همچنین در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شود این کالا مواد ناخالص را در فولاد کاهش می دهد. این محصول در کوره های قوسی شکل تولید می شود که در فولاد های ضد زنگ و فولاد های آلیاژی قابل استفاده است، انبار سازی و حمل و نقل سیلیکو به دلیل وزن سبکی که دارد بسیار راحت است.

سیلیکو منگنز مواد خامی است که در کوره ها طی فرآیندی تولید می شود و برای تولید آن انرژی زیادی مصرف می شود و استفاده از آن صرفه اقتصادی بالایی دارد زیرا نیتروژن و گوگرد موجود در آن بسیار ناچیز است، سیلیکو منگنز می تواند حلالیت کربن را هم کاهش دهد.

یکی از ویژگی های سیلیکو منگنز این است که سیلیکون بیشتری را وارد مواد مذاب می کند که باعث خواص مکانیکی آلیاژ می شود این محصول آلودگی خارجی ندارد و به شکل خورد شده و دانه بندی شده مشخص هستند و ماده ای غیر اشتعال زا است و در آب و روعن قابل استفاده نیست و در شرایط نرمال پایدار و مقاوم است.

بازار فروش سیلیکو منگنز هندیسیلیکو منگنز هندی بر حسب کیلو گرم خریداری می شود و فروشندگان بازار فروش سیلیکو منگنز هندی با فروش عمده علاوه بر این که محصولی با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد به سود بالایی هم دست پیدا می کند.شرکت های تولید کننده برای صنعت فولاد سازی و آهن این محصول را با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>