اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فروکروم

استفاده از فولاد ضد زنگ در بنای بسیاری از ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی کاربردهای فراوانی دارد و همچنین برای بالا بردن مقاومت و دوام بسیاری از تأسیسات دریایی، از فولاد ضد زنگ استفاده می نمایند. یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده این فولاد محکم و بادوام فروکروم پرکربن است که مدت هاست واردات آن از سایر کشورهای جهان به بازارهای داخلی ایران انجام می پذیرد و این ماده با ارزش در اختیار صنایع تولید کننده فولاد و آهن ضد زنگ قرار می گیرد.

پیشرفت های اخیر که در زمینه تکنولوژی ساخت و تولید انواع آلیاژها و فلز ها روی داد، باعث به وجود آمدن نوع بسیار قدرتمند و با دوامی از متریال ها شد. در واقع اگر بخواهیم انواع فروکروم پرکربن را با سایر نمونه های مشابه این ماده مقایسه کنیم، باید به این نکته اشاره نماییم که این ماده خاصیت قالب پذیری فولاد را به میزان زیادی افزایش داده و آن را در برابر سایش و زنگ زدگی محافظت می نماید.

از این ماده با ارزش برای انجام امور مختلفی استفاده می نماید؛ به عنوان مثال فرآیند تصفیه نفت، تولید کاغذ، ساخت سیستم های خنک کننده آب دریا و همچنین تولید فولاد ضد زنگ کاربرد فراوانی دارد. شایان ذکر است که با افزایش میزان استفاده از آلیاژ های ضد زنگ، واردات فروکروم پرکربن از سایر کشورهای جهان به ایران رونق فراوانی پیدا کرد و بسیاری از صنایع تولیدکننده از آن برای بالا بردن مقاومت و دوام محصولات گوناگون تولیدی خود استفاده می نمایند.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که حتی ماده اولیه تولید بسیاری از ابزارهای برش، تیغه ها و متن ها نیز فروکروم پرکربن می باشد که استحکام و مقاومت بسیار بالایی در آنها پدید آورده و ماندگاری و عمر آنها را به میزان زیادی افزایش می دهد. همچنین ساختار اصلی تشکیل دهنده بسیاری از ظروف آشپزخانه و سینک های ظرفشویی زیبا و درخشانی که این روزها در بازار مشاهده می کنیم نیز فروم کروم می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>