اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرکب

علاوه بر مرکب های برگشت پذیر حرارتی، مرکب های برگشت ناپذیر نیز وجود دارند که تا زمانی که در معرض حرارت قرار نگرفته اند غیر قابل رؤیت هستند اما وقتی در مقابل افزایش زیاد درجه حرارت قرار می گیرند بلافاصله آشکار شده و بعد از اینکه عامل حرارت حذف شد دیگر محو نمی شوند.

نوعاً رنگ درجه حرارت 65 درجه سانتی گراد شروع به ظاهر شدن می کند و در درجه حرارت 90 درجه ی سانتی گراد کاملاً ظاهر می شود. همچنین مرکب های با درجه حرارت بالا (بین 85 تا 115 درجه سانتی گراد) رنگ های قوی و پایداری را ارائه می دهند. این مرکب ها در کارهای بسته بندی و امنیتی کاربرد دارند.

قدرت رنگی، رنگ های حرارتی غیرقابل برگشت مربوط به ضخامت و دانسیته ی فیلم چاپی است، بنابراین با فیلم ناشی از چاپ گراور، لترپرس و اسکرین قابل مقایسه خواهد بود و می توان به ضخامت فیلم فلکسو به وسیله آنیلوکس (lpi 120 الی 140) نیز رسید.

محدودیت کاربرد

فناوری دارایی محدودیت هایی در کاربرد نیز هست. اولین محدودیت وابستگی مرکب به حرارت است اما در شرایطی به حرارت واکنش نداده و تغییر رنگ نمی دهد. به عنوان مثال در یک روز داغ و گرم اگر اسناد ماشین داخل اتومبیل گذاشته شود، مرکب چاپ شده به حداقل و سبک ترین حالت رنگ خود خواهد رسید و باید ابتدا اسناد سرد و خنک شوند تا مرکب به حالت معمولی خود برگردد.

دوم، مرکب دارای مقاومت محدود رنگی است. اگر سند روزهای آفتابی متمادی در اتومبیل گذاشته شود، رنگ کم کم محو خواهد شد درست همان طوری که رنگ های شب رنگ دارای چنین خاصیتی هستند و همچنین بستگی به میزان اشعه UV موجود در آفتاب دارد که مرکب چاپ شده چند هفته بتواند خودش را در مقابل تابش آفتاب سالم نگه دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>