اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جاپ

میان مهندسی دستگاه ایندیگو و تکنیک انتقال داده ها، در بین شرکت های مختلف اختلاف خیلی کمی وجود دارد. رفتارهای هماهنگ سیلندر لاستیک در روش لیتوگرافی که نقش صد درصدی انتقال مرکب به سطح چاپی را دارد در روش چاپ انتقال ایندیگو یک انقلاب محسوب می شود.

آن ها تأکید دارند یک مرکب مایع (در مقایسه با تونر های پودری که در خیلی از ماشین های چاپ دیجیتالی کاربرد دارند) با وارنیشی بر پایه ی روغن های معدنی تولید کرده اند. روش رزین فاش نشده ولی رنگ دانه های مصرفی همانند رنگ دانه های مصرفی در لیتوگرافی بوده و متوسط اندازه پخش آن ها یک تا دو میکرون است که قابل مقایسه با لیتوگرافی است. این موضوع موجب تولید تصاویر ثابت و زنده می شود که قابل تشخیص از چاپ لیتوگرافی نیست.

براقیت تا اشباع رنگ و سازگاری محصول طی سال های اخیر بهبود پیدا کرده است که مشکل بتوان تفاوت آن را با لیتوگرافی تشخیص داد. مرکب خیس روی لاستیک حرارت داده می شود، بنابراین ابتدا به صورت چسبنده درآمده و روی سطح چاپی سریعاً منتقل، به سرعت خشک و سپس سرد می شود. سرعت کار در حالت چاپ محدود نیست و با سرعت چاپ هماهنگ است.

اخیراً ماشین هایی جدید با دو برابر سرعت معرفی شده اند و تحقیقات نشان می دهد که حتی سرعت های بالاتر نیز امکان پذیر است (نوع فناوری هم فرقی ندارد)، ولی تأکید می شود که بیشتر مرکب ها برای انواع سطوح چاپی از قبیل کاغذ پوشش دار و غیر پوشش دار، فیلم های پلاستیک، لیبل ها و حتی سطوح فلزی مناسب است. عمده چهار رنگ فرآیندی برای تصویر استفاده می شود.

به هر حال چاپ ایندیگو رنگ های مخصوص ایندیگو را پیشنهاد می دهد، مانند شش رنگ که دارای شش واحد چاپ رنگی بوده و مخصوص چهار رنگ اصلی و دو رنگ نارنجی و بنفش است. این سری رنگ ها ممکن است به شکل کلی یا با سفارش خریدار آن آماده شود و شامل رنگ های شب نما و سفید نیز می شود.

الکوگرافی بر مبنای پدیده الکتروشیمی به نام تجمع الکتریکی است که می تواند مرکب مایع را به وسیله سیم های کوچکی که در مقابل سطح سیلندر چاپ قرار داده شده اند، از طریق ایجاد میدان های الکتریکی تبدیل به ژل کند. مرکب ویژه الکتروگرافی از پلیمر، رنگ های استاندارد و رنگ دانه های چهار رنگ مخلوط شده در آب با نمک های الکترولیتی ساخته می شود.

چاپ الکو یک اثر الکترولیتی برای تجمع مرکب پلیمری روی سیلندر تصویری ویژه است. پلیمری های ویژه با رنگ دانه در آب مخلوط می شوند. پلیمرها شبیه رشته های اسپاگتی بلند به نظر می رسند که روی آب (به عنوان حلال) شناورند.مرکب با اضافه کردن نمک های الکترولیت، هدایت الکتریکی پیدا می کند. وقتی که جریان بین کاتد و آند فعال می شود واحدهای الکترولیتی تحت تأثیر قرار گرفته و مشاهده می شود.فناوری الکوگرافی متشکل از هفت مرحله اساسی در چرخه چاپ است.

  • الف: اولین مرحله فراهم کردن شرایط ایستگاه چاپ است، جایی که یک لایه بسیار ظریف روغن قبل از لایه جوهرافشان به کار برده می شود. این لایه به عنوان لایه واسط برای انتقال تصویر روی کاغذ بوده و گاز تولیدی از الکترولیز را جذب و به خود می گیرد.
  • ب: در قدم دوم، مرکب به شکل جریان آزاد و به وسیله چرخش سیلندر بین شکاف سر چاپ و سیلندر تصویر، حمل و پاشیده می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>