اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تونر

تونرهای پودری در چاپ الکترواستاتیک نسبت به مرکب های مایع، بیشترین کاربرد را دارند. این ها مواد راحت تری برای فرآیند الکترواستاتیک هستند ولی در عمل برای دسترسی به اندازه ذرات موردنظر محدود هستند. سعی بر این است که اندازه آن را به کمتر از 10 میکرون برسانند. درنتیجه ماده ای به صورت گردوغبار، غیرقابل کنترل و شناور در فضا خواهد بود.

تقاضاهای متعدد برای فناوری الکتروفتوگرافیک موجب رشد و توسعه ی پیگمنت هایی با اندازه های ویژه برای فرآیند سه رنگ زرد، مجنتا و سایان شده که دارای خواص رنگی قوی، مقاومت در برابر حلال، مقاومت در برابر نور (رنگ پریدگی) هستند، مشروط بر اینکه مناسب شارژ بار الکترواستاتیکی هم باشند. ارائه ی این تونرها شامل تونرهای پلیمر شده و رنگ دانه های جدید است.

تونرهای پلیمریزه شده رنگ دانه هایی هستند که در درون پلیمرها قرار داده شده اند تا تولیدکنندگان بتوانند تسلط کافی برای کنترل و تولید بهتر در اندازه و شکل ذرات تونر ها داشته باشند. درنتیجه قیمت ها نیز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. ذرات به شکل کروی هستند و این موجب می شود تا ذرات روی سطح کاغذ به طور منظم در کنار هم قرار گیرند. درنتیجه وزن کمی از تونرها در واحد سطح کاغذ کاربرد به کار می رود و بهترین و قوی ترین حالت قدرت رنگی را ارائه می کنند.

بهای کم تولید و مصرف قابل توجه تونرها موجب کاهش قیمت آن ها شده است. این تونرها در اواسط سال های 1990 به خاطر کیفیت و قیمت خوبشان زمینه های تولید وسایل و ماشین آلات متنوع و جدید را فراهم کردند. رنگ دانه های بهبود کیفیت یافته، بسیار قوی و اشباع هستند. همچنین فرصت ارائه ی رنگ های قوی تر با تنوع طیف وسیع با خواص الکترواستاتیک خوب را پیدا کرده اند تا بدان جا که می توان تونرهای رنگی را در پای کار با هم مخلوط و تنوع رنگی متعددی را ارائه داد.

تازه ترین تولید بر پایه فناوری الکوگرافی روش الکورسی است که ویژه چاپخانه های دیجیتال طراحی شده است؛ زیرا آن ها برای تهیه ی اسناد شخصی در شمارگان زیاد و قیمت پایین به کیفیت خوب نیاز دارند. برخلاف سایر فناوری های چاپ، چاپ دیجیتال به صورت شخصی بسیار رونق پیدا کرده و حجم زیادی را به عهده گرفته است که توأم با انجام کار با سرعت بالا و قیمت پایین است.

مدل الکورسی در نمایشگاه دروپا با 120 چاپ در دقیقه یا 100 هزار صفحه رنگی در ساعت با ریز نگاری یا رزولوشن 400 خط در هر اینچ نمایش داده شد. استفاده مهم دیگر روش الکترولیتی الکورسی، استقرار بسیار دقیق نقاط در جاهای خودش است. تجمع الکترونیکی نقاط در مقابل تصویر آندی سیلندر، کاملاً در طرف مخالف کاتدهای محکم شده اتفاق می افتد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>