اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرکب

مرکب های گراور دارای برتری اساسی نسبت به مرکب های فلکسو هستند، به ویژه هر جا که نیاز به اثر فلز گونه ای براق تر و درخشان تر باشد، زیرا که مرکب های گراور از یک رفتار فیلمی بالاتر (به دلیل وزن بالای ماده جامد نسبت به فیلم مرکب فلکسو) برخوردار هستند. همچنین چاپ مرکب های طلایی و نقره ای به مراتب راحت تر و آسان تر از تهیه فیلم فلز گونه برای فویل کوبی (طلاکوب) است.

حال به خاطر معرفی رنگ دانه های درخشان و براق با درخشش بالا به وسیله کمپانی «ول اشتین هولمز» تعادل به نفع چاپ گراور به هم خورده است. برخلاف پودرهای طلایی و نقره ای معمولی، این پیگمنت های تازه (به روش اتمی یزه و تغییرات در شکل قرارگیری دانه های فلزی در سطح) دارای یک براقیت استثنایی و سطح صاف و انعکاسی نسبت به سطح پودرهای طلایی و نقره ای معمولی هستند.

این نوع پیگمنت های فلزی که به روش های علمی و فناوری بسیار پیشرفته تهیه شده اند، شکل ظاهری دانه ای برتری از نظر انعکاس نور پیدا می کنند که در نوع خود بی نظیر هستند. هر دانه فلزی به وسیله ی سایش و پوشش سطح خارجی یک عنصر انعکاس بهتری نسبت به نور پیدا می کند که آن را در سطح چاپی بی نظیر می سازد؛ به ویژه وقتی روی کاغذ براق و یا مقوای براق به وسیله ی چاپ گراور که از دانسیته بالایی برخوردار است قرار می گیرد، اثر فلزگونه بهتری پیدا می کند.

از طرف دیگر فیلم های متالیکی که به وسیله حرارت روی سطوح قرار داده می شوند به علت گرانی و سطح یکنواخت نمی تواند با سطوح چاپی گراور با رنگ دانه های جدید رقابت کند.تأثیرگذاری گزینه های مختلف بستگی به فضای پوشیده شده به وسیله ی اثر فلزگونه دارد. اندازه و طول فرآیند چاپ، قیمت مواد و طراحی در قیمت تمام شده تأثیر دارد.

مواد متالیکی قیمت بالایی دارند؛ بنابراین وقتی درصد کمی از مساحت فیلم متالیک با مرکب پوشیده شود، اثر قیمتی کمتری دارد. چاپ روی سطوح متالیکی نیاز به یک پوشش دهنده با پوشش بالا دارد تا بتواند سطوح متالیکی را بپوشاند. این در صورتی است که در آن مناطق نیاز به اثر فلز گونه ای نداشته باشد.در فرآیندهای چاپ با طول کم، بهای چاپ پایه ای و اصلی مانند سیلندرها اثر قابل ملاحظه ای در بهای تمام شده دارد. در چاپ های پایه قیمت سطح چاپی (ماده چاپی) یک اثر کلی در قیمت تمام شده دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>