اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلسیم

کلرید کلسیم کاربردی مشابه با کلرید سدیم دارد و از آن به عنوان یک افزودنی غذایی، نگهدارنده مواد غذایی، یخ زدایی جاده ها در زمستان و به عنوان آب نمک در کارخانه های سردسازی استفاده می شود.این ماده به عنوان رطوبت گیر در بسته بندی مواد غذایی جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از خراب شدن خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت نفت و گاز کلرید کلسیم برای افزایش چگالی آب نمک جامد و مهار تورم رس در مایعات حفاری استفاده می شود.این ماده باعث سخت شدن آب استخر می شود و بدین ترتیب باعث کاهش فرسایش بتن بکار رفته در بدنه استخر می شود. کلرید کلسیم یک ماده خورنده است و زنگ زدگی را تسریع می کند بنابراین نباید در اطراف فلزات از آن استفاده کرد.

کاربردهای خانگی کلراید کلسیم

کلسیم کلراید بیشتر به دلیل خاصیت جذب رطوبت در خانه مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید در کمد و کابینت از آن استفاده کنید. این ماده در ترکیب با جوش شیرین برای از بین بردن بوهای ناخوشایند بسیار موثر است.

کاربرد کلرید کلسیم در صنایع غذایی

کلرید کلسیم یک ماده افزودنی غذایی رایج و بی خطر است. این ماده قوام پنیر توفو و میوه و سبزیجات کنسروی را افزایش می دهد و راهی برای تقویت طعم شور ترشی ها بدون اضافه کردن سدیم اضافی است که برای سلامت مضر است.

کلسیم کلراید یک افزودنی رایج در نوشیدنی های ورزشی است زیرا وقتی در آب حل می شود به یون های کلسیم مثبت و کلر منفی تبدیل می شود و الکترولیتی قدرتمندتر از کلرید سدیم ایجاد می کند.قابلیت جداسازی کامل یونهای این ترکیب در آب باعث ایجاد طعم شور آن می شود بنابراین می توان به عنوان جایگزین نمک سفره از آن استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>