اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کربنات


خطرات و عوارض کربنات استرانسیم

کربنات استرانسیم یک ماده شیمیایی است که در صورت تماس با پوست فورا باید موضع را با آب و صابون فراوان شستشو دهید. گرد غبار این ماده به سرعت جذب دستگاه تنفسی و چشم ها شده و باعث تنگی نفس و سوختگی چشم ها می شود.

بنابراین موقع کارکردن با این ماده شیمیایی حتما از دستکش، عینک های محافظ و ماسک استفاده کنید. در صورت ورود به چشم ها به سرعت چشمتان را جریان ملایم آب شستشو داده و از کمپرس سرد استفاده کنید و سریعا به پزشک مراجعه کنید.

کربنات استرانسیوم پرمصرف ترین ترکیب استرانسیوم است که به لطف تطبیق پذیری و طبیعت غیر خطرناک، از آن در طیف متنوعی از کاربردها از جمله وسایل الکترونیک، متالورژی، مواد شیمیایی و تولید شیشه استفاده می شود.پودر درشت کربنات استرانسیم در تولید لعاب ها، فریت ها و تولید رنگدانه های استرانسیوم و تولید شیشه مخصوص استفاده می شود.

پودر ریز کربنات استرانسیوم در تولید آهنرباهای دائمی و در الکترولیز روی برای از بین بردن سرب و همچنین تولید کرومات استرانسیوم استفاده می شود.گرانول کربنات استرانسیوم در تولید شیشه صفحه نمایش و سایر شیشه ها استفاده می شود و در متالورژی نیز کاربرد دارد.پودر استاندارد کربنات استرانسیوم در تولید فریت ها برای آهنرباهای دائمی و همچنین برای تولید لعاب و فریت های مینا کاری استفاده می شود.

در حال حاضر کربنات استرانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا استرانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، استرانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی استفاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز استفاده می شود.کربنات استرانسیم جاذب رطوبت نیست و می تواند اسیدها را خنثی کند.

این ماده برای تولید شیشه های رنگی، رنگ های درخشان، اکسید استرانسیوم و نمک های استرانسیوم در پالایش قند و تولید داروهای خاص مورد استفاده قرار گیرد.این ماده می تواند جایگزین باریم در تولید لعاب ها شود و در صنعت سرامیک سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کربنات استرانسیم همچنین برای تولید برخی از ابررساناها مانند BSCCO و همچنین برای مواد الکترولومینسنت استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>