اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلر

یک نوع سبد قرص کلر استخر دیگر در بازار موجود است که به آن سبد اسکیمر می گویند. مزیت استفاده از سبد قرص کلر اسکیمر، این است که در زمان روش بودن پمپ تصفیه استخر، آب با جریان قوی از روی قرص های کلر عبور خواهد کرد. از همین رو، میزان کلر حل شده در آب بیشتر شده و توزیع آن به صورت یکنواخت انجام می شود.این سبد نسبت به سبد مخصوص قرص کلر شناور برای استخرداران ارجحیت دارد.

معایب

اما این سبد نیز مانند سبد قبلی مشکلاتی دارد. یکی از مهم ترین عیب های سبد قرص کلر استخر اسکیمر، زمانی مشخص می شود که پمپ تصفیه استخر خاموش باشد. وقتی پمپ تصفیه آب استخر خاموش باشد، حل شدن قرص کلر در آبِ ساکن ادامه پیدا می کند و این موجب می شود که آب با غلظت کلر بسیار بالا مواجه شود.

در همین شرایط به محض روش شدن پمپ تصفیه آب استخر، کلر با غلظت بالا وارد تجهیزات تصفیه و گرمایش استخر خواهد شد. از آنجایی که خورندگی کلر بسیار زیاد، احتمال صدمه دیدگی این تجهیزات و سیستم لوله کشی فلزات بیشتر خواهد شد.

راه حل چنین مشکلی در زمان استفاده از سبد مخصوص قرص کلر استخر اسکیمر، این است که قرص های نیمه حل شده موجود را در زمان خاموش بودن پمپ استخر از داخل اسکیمر خارج کنید. همچنین می توانید از پمپ های با دور متغیر (Variable Speed) برای تصفیه آب استخر استفاده کنید.

علاوه بر این، راه حل دیگر استفاده از قرص کلرهای مرغوب است. برای این منظور قرص کلر آمریکایی گزینه خوبی خواهد بود. به هر حال انواع قرص کلر در بازار موجود است که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را تهیه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>