اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت آذهایتکس یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید و واردات ماشین آلات سنگین به شمار می رود که از محصولات این شرکت می توان به کامیون، کشنده، کمپرسی، اتوبوس و مینی بوس و … اشاره کرد.

شرکت آذهایتکس (ماز بنز - ماز مان)
شرکت آذهایتکس یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید و واردات ماشین آلات سنگین به شمار می رود که از محصولات این شرکت می توان به کامیون، کشنده، کمپرسی، اتوبوس و مینی بوس و … اشاره کرد. شرکت آذهایتکس با به دست آوردن آماری حدود 90% رضایت مشتریانش از محصولات توانسته است خود را به عنوان شرکتی با محصولات با کیفیت معرفی نمایید در ادامه به معرفی بخشی از فعالیت های آذهایتکس می پردازیم:

همکاری مرسدس بنز و مان در شرکت خودروسازی آذهایتکس تولید کننده انواع خورو های تجاری و کار شروع به تولید 48 ساله در تولید قطعات و شاسی خودروهای تجاری دارد.

به دنبال یافتن شریکی قوی برای تولید خودروهای سنگین در شرکت آذهایتکس از سوی کمپانی های چینی درخواست همکاری ارائه شد ولی مسئولان این شرکت بر این باور بودن که کیفیت و قدرت خودرو های چینی برای رفع نیازهای صنعت خودرویی در ایران کافی نمی باشد.

از این رو با شرکت المانی مردس بنز وارد مذاکره شد ولی این شرکت به دلیل اقتصادی و سیاسی از همکاری با این شرکت سرباز زد با این حال مسئولان بنز با پتانسیل بالای مهندسی شرکت آذهایتکس پیشنهاد همکاری با شریک بلاروس خود یعنی مان را داد و در حال حاضر شرکت آذهایتکس مونتاژ کننده کشنده ماز و کشنده ماز مان در زمینه خودروهای کشنده می باشد و همچنین تولید و فروش کامیونت و کامیون و کمپرسی ماز را در کشور ادامه می دهد.

اذهایتکس از سال 87 همکاری رسمی خود را با کمپانی مان شروع کرد و خودروهای خود را تحت لیسانس مرسدس بنز و با پیشرانه و گیربکس تولید این کمپانه در ایران ارائه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد شیری:
قیمت ماز ده چرخ کمپرس چنده
پاسخ زینگ:
سلام. جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>