اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سابلیمیشن

در مورد اینکه استفاده از چه نوع هدی برای چاپ سابلیمیشن مناسب است بحث های زیادی مطرح هست و متاسفانه بسیاری از همکاران فروشنده دستگاه فقط نوع دستگاه و هدی که خود موجود دارند را به خریداران پیشنهاد می دهند و در بسیاری از موارد به دلیل عدم مطالعه و آگاهی در موردچاپ سابلیمیشن و پارچه آن را به چاپ بنر تشبیه می کنند و به خریدار می گویند هد های چاپ بنر وقتی در مقابل جوهر سالونت دوام می آورد حتما در مقابل جوهر پایه آب سابلیمیشن دوام بیشتری می آورد و عمر بیشتری خواهد کرد ؟!

این جمله از بنیان اشتباه هست چون جوهر های سابلیمیشن در گذر زمان هم بسیار خورندگی بیشتری نسبت به جوهرهای سالونت و اکو سالونت دارند و هم بحث Ph و دنسیته و چگالی رنگ در آنها بسیار متفاوت است و برای تصعید طراحی شده اند.

ضمنا سازنده های حرفه ای هد همانند کونیکا نسخه های متفاوتی از هد برای چاپ سابلیمین و چاپ سالونت و بنر دارند که همواره نسخه هد قابل استفاده برای چاپ سابلیمیشن و پارچه، قیمت بیشتری دارد مثل هد Konica 512i و Konica 1024i.یا شنیده می شود که برخی فروشندگان دستگاه چاپ میفرمایند که دستگاههی که تحمل رول سنگین فلکس را دارد برای چاپ کاغذ سابلیمیشن که سبک هست بسیار راحت تر می تواند کار کند و مشکلی ندارد؟!

این جمله هم بسیار اشتباه و نا آگاهانه است زیرا که بحث رول باز و رول جمع کن و کشش کاغذ و سیستم جوهر رسانی و... در دستگاه های سابلیمیشن بسیار متفاوت است و در صورت استفاده از دستگاه های چاپ بنر و اکو سالونت، برای چاپ سابلیمیشن به مشکلات زیادی بر خواهید خورد.

هد های چاپ سابلیمیشن باید از دقت بسیار بالایی هم بر خوردار باشند چونکه در صورت استفاده از هد های با پیکولیتر بالا و درشت پاش دانه های پاشیده شده روی کاغذ و پارچه مشخص خواهد شد و در چاپ پرچه این نوع دون دون بودن قابل تشخیص چاپ برای مشتری خوش آیند نیست و قابل قبول نخواهد بود به همین دلیل باید از هد های با پیکولیتر پایین ( ترجیحا زیر 10 پیکو لیتر) استفاده کرد.پس حتما برای چاپ سابلیمیشن، دستگاه های استاندارد چاپ کاغذ سابلیمیشن خریداری کنید نه دستگاه چاپ بنر و یا اکو سالونت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>