اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ

یک پیکو لیتر برابر با یک تریلیونیوم ( یک میلیونیوم یک میلیون، یا10 به توان 12) یک لیتر می باشد که به صورت ارقامی با00000000001 /0 برابری می کند.پسوند پیکو اشاره به یک بخش تریلیونیومی دارد، دقیقاً مانند پسوند نانو که به یک بخش بیلیونی اشاره دارد.

اندازه مقیاسی نانو لیتر و پیکو لیتر در میکروفلواودیک که شاخه ای از تکنولوژی نانو می باشد و تقریباً به مایعات با مقدار پایین مربوطمی شود، مورد استفاده قرار می گیرد.وقتی بحث دقیق تر شامل مقیاس های پیکو لیترها، پیکو مترها و پیکو ثانیه می شود، کلمه درست کلمه ای است که کمتر از کلمه تکنولوژی پیکو شناخته شده، می باشد.

در بین کاربردهای احتمالی سنجش بر حسب مایع در مورد این مقدار خیلی کم دستگاهی به نام لب آن د چیپ می باشد که به بزرگی دکمه لباس بوده و اجرا کننده عملیات آزمایشگاهی در سطح میکرو چیپ می باشد.دستگاهی زیست شناسی همچون اگیلنت 2100 شناسایی حرکت مقداری پیکو لیتر در میکرو کانالها را به منظور نقش انداختن بر روی شیشه به کار می برد.

کاربرد متداول تر حجم پیکولیتری در پرینترها می باشد؛ به طور مثال پرینترهای اینک جت از روش پاشش جوهر استفاده می کنند که گاهی اوقات به اندازه بین 2 تا 80 پیکولیتر می رسد که با پاشش های ریزتر قادر به چاپ عکس ها با کیفیت بالاتر می شود.

این عدد هرچقدر کوچک تر باشد نشان از ریز پاشی بالاتر و کیفیت بالای چاپ هد دارد، برای مثال هد کونیکا 42 پیکولیتر هست ولی هد اپسون 4/5 پیکولیتر که نسان از کیفیت بالاتر هدهای اپسون به نصب کونیکا در دستگاههای چاپ بنر و فلکس دارد.

به همان میزان کیفیت جوهر نیز باید پاسخگوی ریز بودن نازل های هد چاپگر باشد و برا هر هدی جوهری در رنج پیکولیتر ساپورت کننده آن باید استفاده گردد در غیر این صورت نازلهای هد دچار گرفتگی و در نهایت منجر به از کار افتادن هد دستگاه چاپ می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>