اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی سازی

سوخت پنج فروند از این کشتی ها قرار است از گاز طبیعی LNG تامین شده و پنج فروند کشتی دیگر به نصب اسکرابر هیبریدی مجهز خواهند شد تا میزان گوگرد ذرات آنها به صفر درصد برسد.

این کشتی ها قرار است تا سال 2021 میلادی به شرکت CMA CGM فرانسه تحویل داده شود. ارزش این قرارداد 1.2 میلیارد یورو برآورد می شود و شرکت فرانسوی قصد دارد این کشتی ها را در خطوط آسیا و مدیترانه به کار گیرد.

این قرارداد در سفر رئیس جمهور چین به فرانسه در حضور روسای جمهور دو کشور امضاء شد و خبرگزاری ها به نقل از دست اندرکاران شرکت چینی اعلام کردند که این قرارداد یک پیروزی بزرگ برای چینی ها به شمار می‌رود زیرا چین تلاش می کند رقبای بزرگ تری مثل کره جنوبی را کنار زده و سفارشات جدیدتری را دریافت کند.

چین به تازگی به فعالیت های صنایع دریایی و حمل و نقل خود را بیش از بیش افزود، به گونه ای که در سفر مقامات چینی به ایتالیا قرارداد جدیدی را امضاء کردند که ناشی از پیوستن ایتالیا به جاده ابریشم نوین است. این قرارداد به کشتی های چینی امکان دسترسی به بندر Trieste را می دهد. از سوی دیگر شرکت های چینی قصد دارند زیرساخت های بندر Genoa را ارتقاء دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>