اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر جوهر

فیلتر مرکب بعد از پمپ های مرکب نصب می شود. فیلترهای جوهر انواع مختلفی دارند از جمله فیلترهای کپسولی، فیلترهای سکه ای، فیلترهای سوپر ( دارای پیچ تخلیه هوا) و...

این فیلترها معمولا به رنگ سفید هستند و فقط در دستگاههای چاپ یووی که جوهر نباید در معرض نور قرار گیرد، این فیلترها به رنگ مشکی می باشند. یکی از معروفترین برندهای فیلتر استفاده شده در دستگاههای چاپ مارک پال Pall می باشد.وظیفه آن جلوگیری از انتقال ناخالصی های جوهر از گالن جوهر به ساب تانک ها است که در نهایت منجر به گرفتگی و خرابی هدهای چاپ می شود.

در صورتی که فیلترها مشکل داشته باشند و ناخالصی ها را از خود عبور دهند، این ناخالصی ها وارد مدها خواهند شد و برای هدها مشکل ایجاد می کنند.فیلتر مرکب از قطعات مصرفی به حساب می آید و در صورت خرابی، امکان تعمیر آن وجود ندارد.بهتر است هر شش ماه و یا نهایتا سالی یکبار فیلترها تعویض شوند تا هدها عملکرد بهتری داشته باشند.

پمپ مرکب یا پمپ جوهر

وظیفه پمپاژ کردن و انتقال جوهر از گالن رنگ به قسمت سابتانک ها را انجام می دهد. هرچه توان پمپ بیشتر باشد، قدرت انتقال جوهر آن بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از وظایف پمپ مرکب، استفاده از آن به عنوان پمپ هوا می باشد که وظیفه انتقال هوا به داخل شیر برقی ها را دارد. این پمپ ها در دو نوع چرخشی و دیالیزی می باشند که نوع دیالیزی کمتر در دستگاهای چاپ دیده می شود.

هنگامی که پمپ مرکب دچار مشکل شود، انتقال جوهر از گالن رنگ به ساب تانک انجام نمی پذیرد و این باعث می شود که نرم افزار یا مادربرد پیغام خطا دهد.اگر درون پمپ مرکب، جوهر به مدت طولانی مانده و خشک نشده باشد و در صورتی که توان و قدرت پمپ، کم نشده باشد، عموما با شستشو با سالونت یا حلال سابلیمیشن می توان مشکل آن را برطرف کرد.در هنگام تعویض پمپ جوهر خراب با پمپ نو باید به ولتاژ پمپ و توان پمپاژ جوهر دقت کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>