اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بنر

پنل هیتر در اکثر دستگاه ها، دیجیتالی هست و مدل های مختلفی دارد. وظیفه پنل هیتر این است که دمایی که به آن می دهیم را ثابت نگدارد.این پنل در صورتی که دما بیش از مقدار مورد نظر شد برق هیتر را قطع می کند و اگر دما پایینتر از مقدار مورد نظر آمد، هیتر را روشن می کند تا مجددا دمای آن تنظیم شود.

هیتر برای سریعتر خشک شدن چاپ استفاده می شود و همچنین برای اینکه جوهر روی استیکر سر نخورد کاربرد دارد. در صورتی که پنل هیتر خراب شود خللی در چاپ ایجاد نمی شود.همچنین هد ها در بعضی از دستگاه ها، هیتر مخصوص خود را دارند که دمای مورد نیاز هد را تنظیم می کند و تنظیمات آن در پنل هیتر انجام می شود.

کانکشن آلومینیومی

کانکشن آلومینیومی برای سر دمپر هد سیکو استفاده می شود. وظیفه این کانکشن، ارتباط دادن شلنگ جوهر با دمپر هست. این کانکشن از سه بخش تشکیل شده است.کانکشن پلاستیکی کانکشن های پلاستیکی هم انواع مختلفی دارند. کانکشنی که هر دو سر آن به شلنگ وصل می شود و در بخش نری و مادگی دارد و در سایزهای مختلفی عرضه می شود. یکی از کارکردهای این نوع کانکشن این است که شلنگ بالای سر هد را در قسمت می کند که در صورتی که بخواهیم هد را باز کنیم دیگر نیازی نباشد که شلنگ ها را از سر هد در بیاوریم.

کانکشن سه راهی و کانکشن پلمپ: کانکشن سه راهی برای بخش هایی که نیاز به انشعاب گرفتن از شلنگ است استفاده می شود. کانکشن پلمپ هم برای شلنگ هواگیری و یا ورودی های سابتانک که بی استفاده هست به کار گرفته می شود.کانکشن ها در عین سادگی بسیار مهم و کاربردی هستند زیرا اگر یک کانکشن هوا بدهد و یا شلنگ آن، جا باز کرده باشد و هوا رد کند باعث گرفتگی مداوم هد مربوطه می شود.

پس مهم است که کانکشن از جنس خوبی برخوردار باشد و به طور کامل در داخل شلنگ قرار گیرد و هوا نکشد. گاهی کانکشن به مرور و به دلیل گرفتن جرم جوهر، دچار مشکل می شود و قسمت نری و مادگی آن به درستی روی هم جفت نمی شوند. در این مواقع بهتر است برای پیشگیری از بروز یکسری مشکلات، کانکشن را تعویض کنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>