اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ

دستگاه پرس حرارتی قابلیت چاپ روی متریال با انتقال حرارت را داراست، در حین چاپ روی متریال ها ممکن است پیامدهایی چون چاپ نادرست و بی کیفیت پیش بیاید، متریال هایی که برای انتقال حرارت به کار می رود ممکن است یا در ابتدا به خوبی نچسبد یا با کمی سایش و سختی جدا شود.

یکی از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید این است که در حین چاپ ممکن است کاغذ ترنسفر به دلایل مختلف به طور کامل به متریال نچسبد و به همین دلیل چاپ درست و با کیفیتی نداشته باشید.مشکل چاپ های بی کیفیت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

مقوله کیفیت چاپ در دستگاه پرس حرارتی مهم است به همین جهت، دلایل ایجاد چاپ بی کیفیت را برایتان در ادامه مختصرا شرح می دهیم.یکی از دلایلی که کاغذ ترنسفر روی پارچه ممکن است نچسبد، جنس پارچه است. زیرا کاغذ ترنسفر روی بعضی پارچه ها بهتر چسبیده و روی بعضی ها کمتر.

ممکن است نوع پارچه شما به گونه ای است که متریال نمی تواند به خوبی روی پارچه بچسبد. کاغذ ترنسفر برای پارچه های کتان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و با پارچه های نایلنی یا پلاستیکی ( مانند وینیل، pvc، ABS و غیره) کار نمی کند. به طور مشابه پلی استر به خوبی با کاغذ ترنسفر کار نخواهد کرد زیرا نوع چسبی که وجود دارد نمی تواند روی مواد پلاستیکی به خوبی بچسبد.

همچنین پارچه های دارای بافت با بافت های آزاد برای استفاده در دستگاه هیت پرس مناسب نیستند.تنظیمات نادرست دما و در نتیجه دمای زیاد یا ناکافی هیتر در این دستگاه می تواند روی کیفیت چسب و چگونگی چسبیدن طرح کاغذ ترنسفر روی پارچه تأثیر بگذارد.دما باید به درستی براساس نوع متریال تنظیم شود، هم دمای کم و هم دمای زیاد هر دو می تواند تأثیرات نامطلوب در چاپ بگذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>