اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاتر

امروزه هر سازمان برای جهت دهی افکار عمومی، در جهت ایجاد نگرش مثبت از انواع مختلف ابزار تبلیغات استفاده می کند. دستگاه های کاتر پلاتر نیز یکی از ابزارهای تبلیغات نوین محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. به عنوان مثال تولید علائم راه، الگو سازی، طراحی شابلون و … موارد استفاده آن می باشد. به همین دلیل انتخاب یک کاتر پلاتر خوب بسیار مهم است.

کاتر پلاتر یا همان دستگاه برش شبرنگ دستگاهی است که هر دفتر فعال در زمینه تبلیغات برای برش شبرنگ، وینیل و … احتیاج دارد. دستگاه کاتر پلاتر یک تیغه بسیار تیز برای برش وینیل، حروف، اعداد، اشکال و … دارد و با یک کابل USB به کامپیوتر متصل می شود.این دستگاه، تصاویر خطی درست شده در نرم افزارهایی که خروجی خطی دارند را به صورت، بر روی کاغذ منعکس کرده و طرح ها را برای ما قابل جدا کردن می کند.

امروز تولیدات دستگاه های کاتر پلاتر و یا دستگاه های برش شبرنگ به دو نوع تقسیم می شوند. در نوع اول از کاتر پلاترها فایل طراحی شده توسط نرم افزار کورل را برای دستگاه فرستاده و دستگاه شروع به برش متریال می کند. این نوع کاتر پلاتر ها مدت زیادی است که وارد بازار تبلیغاتی دنیا شده است و توانسته است کاربردهای زیادی را در این صنعت سهم خود کند.

یکی دیگر از کاربردهای وسیع این دستگاه که توانسته سرعت اجرا کار را تا حد زیادی جلو ببرد استفاده جهت برش متریال در ساخت تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سراسر جهان می باشد که با بهره وری از این نوع دستگاه ها موجب ایجاد دقت بالا نیز گشته است.

سرعت و دقت این دستگاه در کنار استفاده بسیار ساده و ارزان موجب شده است تا این دستگاه بتواند در صنایع بزرگ پتروشیمی و پالایشگاه جهت علامت گذاری بر روی مخازن، لوله ها و …. نیز کاربرد فراوانی داشته باشد. چرا که تنها با فراهم کردن یک لپ تاپ امکان استفاده از دستگاه های کاتر پلاتر در شرایط کارگاهی نیز محیا است.

نوع دوم کاتر پلاترها که در سال های اخیر توانسته است جای زیادی را در بازارهای تبلیغاتی و همچنین صنعت نساجی ایفا کند، دستگاه های کاتر پلاتر سنسور دار است. این نوع از دستگاه ها علاوه بر کارایی دستگاه های نوع اول امکان دوربری تصاویر چاپ شده بر روی استیکر را نیز دارا می باشند که این امر این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا بتواند با دقت و سرعت بسیار زیاد تصاویر و یا الگوهای چاپ شده بر روی متریال را برش دهد. در این نوع از دستگاه ها متریال چاپ شده را زیر دستگاه کاتر قرار داده و دستگاه پس از خواندن نشانگرهای چاپ شده بر روی متریال شروع به دوربری فایل چاپ شده می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>