اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چاپ بنر


کلید اول چاپ بهتر در دستگاه اکوسالونت: وایپر

وایپر یکی از قطعات یدکی دستگاه اکوسالونت می باشد که وظیفه تمیز کردن هد دستگاه را دارد. خیلی وقت ها شکایات زیادی که از خرابی هد کونیکا دستگاه چاپ بنر یا خطاهای کیفیت چاپ می شنویم به علت عدم تعویض به موقع وایپر ها می باشد. تمیز کردن هد دستگاه چاپ اکوسالونت با یک وایپری که جوهر روی آن خشک شده و یا مو و الیاف فرش به آن چسبیده، مانند تمیز کردن شیشه اتومبیل با یک دستمال چرب است. پس، سعی کنید برای داشتن پرینت با کیفیت تر، وایپرها را به موقع تعویض کنید.

کلید دوم چاپ بهتر در دستگاه اکوسالونت: محلول پاک کننده

یک روز در هفته با کمک یک بطری محلول پاک کننده مناسب به تمیز کردن هد دستگاه چاپ از جوهرهای اضافه بپردازید. این کار را با استفاده از یک فوم آغشته به محلول پاک کننده می توانید به راحتی انجام دهید. توجه داشته باشید که هیچ وقت این کار را با انتهای هد انجام ندهید و این تمیز کردن فقط مخصوص اطراف هد می باشد تا جوهرهای اضافی را پاک کنید. تمیز کردن سطح هد دستگاه اکوسالونت را به وایپر ها بسپارید.

کلید سوم: برنامه ریزی برای تعمیرات و نگهداری دستگاه چاپ اکوسالونت

نگهداری و تمیز کردن دستگاه چاپ اکوسالونت شما باعث می شود تا همیشه چاپ با کیفیتی داشته باشید. طبق نکات بالا همیشه سعی کنید تا همیشه هدها را تمیز نگه دارید و همچنین وایپرها و captop. همیشه جوهرهای اضافی روی صفحه دستگاه را پاک کنید و مطمئن شوید که هیچ چیز مانعی بر سر مسیر وجود ندارد.

کلید چهارم: کالیبره کردن دستگاه چاپ اکوسالونت

هر مواد مصرفی که شما برای دستگاه چاپ اکوسالونت خود استفاده می نمایید دارای ویژگی های خاصی می باشد. برای مثال رول وینیل 2 میلی متر با مواد پارچه 15 اونس از نظر ضخامت متفاوت می باشند و به همین دلیل فاصله سر هد دستگاه با سطح مواد مصرفی در دستگاه متفاوت می باشد. بنابراین، این نکته بسیار مهم می باشد که قبل از استفاده از دستگاه، آن را متناسب با مواد مصرفی کالیبره کرد.

کلید پنجم: پیش تنظیمات دستگاه چاپ اکوسالونت

بعضی از دستگاه های چاپ اکوسالونت دارای پیش تنظیمات هستند که شما می توانید تنظیمات متناسب با هر موادی که استفاده کرده اید و دستگاه را برای آن کالیبره کردید ذخیره نمایید و بعد از آن تنها با لود کردن آن ها هر بار از آن تنظیمات استفاده نمایید. در برخی از دستگاه های اکوسالونت این ویژگی وجود دارد که هر پیش تنظیم را با یک نام ذخیره کنید.

کلید ششم: مرکب دستگاه چاپ اکوسالونت

انتخاب جوهر چاپ مناسب یکی از کلیدهایی است که باید در انتخاب خود دقت کنید. انتخاب کردن جوهر چاپ ارزان تر گزینه مناسبی برا اقتصادی بودن در کار نیست. بنابراین در خرید جوهر چاپ برای دستگاه خود کمی ولخرجی کنید.

کلید هفتم: پیدا کردن فروشنده خوب

کلید آخر را شاید بتوان مهم ترین و اولین کلید در انتخاب و نگهداری دستگاه اکوسالونت دانست چون این که شما از کجا دستگاه خود را خریداری می کنید بسیار مهم است. نگهداری از دستگاه چاپ اکوسالونت و تهیه مواد اولیه مناسب در صورتی که پشتیبان خوب و گارانتی مناسبی در کار نباشد، گاهی بسیار سخت می شود. پس سعی کنید قبل از هر کاری با کمی تحقیق در بازار و پرس و جو از مشتریان مختلف شرکت ها بهترین فروشنده در بازار را بشناسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>