اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاتر

بیشتر وینیل های PVC با تیغ 45 درجه)در صورتی که درست نصب شده باشد(، به خوبی برش می خورند. اگر شما از وینیل های بسیار نازک استفاده می کنید، بهترین انتخابتان می تواند تیغ 30 درجه باشد. البته این نوع از تیغ ها سطحی صاف تر دارند و به همین دلیل عمق زیادی را برش نمی دهند. در غیر این صورت اگر از وینیل های ضخیم تر و سخت تری استفاده می کنید برای یک برش عمیق تر از تیغ های 60 درجه استفاده کنید.

همه این نوع تیغ های کاتر پلاتر در محفظه نگهدارنده قابل نصب هستند و تنها تفاوت آن ها در زاویه سر تیغ می باشد. ولی شاید داشتن همه این تیغ ها در کنار دستگاه شما، باعث شود تا یک ست کامل داشته باشید و در مواقع ضروری از هر کدامشان استفاده لازم را ببرید.

به صورت عامیانه سوزن، کارد یا همان تیغ هر کاتر با کاترهای دیگر سازگاری ندارد چون تیغ باید به صورت دقیقی در قسمت نگهدارنده آن قرار بگیرد و نگهدارنده تیغ هم باید در قسمت ابزار دستگاه برش شبرنگ قرار بگیرد. بنابراین در صورتی که می خواهید از برند دیگری تیغ خود را خریداری کنید، اول از این که با دستگاه شما سازگاری دارد یا نه مطمئن شوید.

مثلا برای کاتر پلاتر گرافتک از تیغ گرافتک، کاتر پلاتر رولند از تیغ رولند و کاتر پلاتر رکورد از تیغ رکورد باید استفاده کرد. در غیر این صورت برای برندهای دیگر می توانید طبق سازگاری دستگاه برش شبرنگ خود از تیغ های دیگر استفاده نمایید.

همان طور که می دانید شرکت رولند یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده برش شبرنگ می باشد و به همین دلیل شرکت های جدیدی سعی در رقابت، در گرفتن این بازار کرده اند. یکی از راه هایی که این شرکت های نوپا برای پیشی گرفتن از رقیب قدرتمند خود انتخاب کرده اند، طراحی و تولید دستگاه کاتر پلاتر سازگار با تیغ و نگهدارنده تیغ های رولند بود.

بنابراین سعی کنید قبل از انتخاب تیغ کاتر پلاتر خود، اطلاعات دقیقی نسبت به این که آیا دستگاه برش شبرنگ شما با آن سازگاری دارد یا نه به دست آورید و از شرکت های معتبری خرید خود را انجام دهید.

برای جا زدن تیغ در دستگاه برش شبرنگ بهتر است بدانید که اگر سر آن را به صورت واضح ببینید، مطمئنا بیش از حد بیرون است. خیلی از افراد تازه کار تیغ را در دستگاه برش شبرنگ طوری جا می زنند که تیغه از قسمت نگهدارنده خیلی بیرون زده است. بنابراین تیغ را طوری در قسمت نگهدارنده قرار دهید که نوک آن را به سختی ببینید.

سپس نگهدارنده تیغ دستگاه کاتر پلاتر را برداشته و روی یک ورق وینیل یک مربع بکشید. شما باید بتوانید آن را به راحتی از خطوط برش خورده جدا کنید اما نباید برش خیلی عمیق باشد. اگر وینیل را توانستید به راحتی برش دهید طوری که تکه تکه نشود، این یعنی برش شما درست بوده و اندازه بیرون بودن تیغ کاتر پلاتر مناسب می باشد.حال نگهدارنده تیغ را در قسمت کریج قرار دهید، تنظیمات لازم برای میزان فشار کاتر را انجام دهید و قبل از شروع کارتان یک بار آن را تست کنید تا از تنظیمات درست دستگاه کاتر پلاتر خود مطمئن شوید.

دستگاه کاتر پلاتر شما ممکن است خیلی ساده باشد و یا سیستم پیچیده تری داشته باشد. اما همه قدرت و دقت برش وینیل شما به تیغ کاتر پلاتر بر می گردد؛ بنابراین اگر از تیغ های اشتباه و یا فرسوده استفاده می کنید و یا تیغه دستگاه برش شبرنگ خود را به درستی نصب نکرده اید در واقع قدرت و دقت دستگاه خود را هدر داده اید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>